خانه » اخبار و رویدادها » کاله باخت / متین در روز پرحاشیه ، دو امتیاز از آلومینیوم گرفت

کاله باخت / متین در روز پرحاشیه ، دو امتیاز از آلومینیوم گرفت

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/matin-varamin-1392/matin-aloominiyom-92-09-24-www-varamincity-com.jpg

تیم والیبال متین ورامین صدرنشین چند هفته اخیر لیگ برتر والیبال در هفته نهم این رقابت ها به سختی آلومینیوم المهدی را شکست داد تا موفق به کسب دو امتیاز از این تیم شود.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم متین ورامین صدرنشین لیگ برتر والیبال در هفته نهم این رقابت ها در سالن شهید گل عباسی ورامین میزبان آلومینیوم المهدی بندرعباس بود که این بازی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه آغاز شد.
شاگردان تنها سرمربی خارجی لیگ برتر والیبال (دنیله بانیولی) در این بازی سه بر دو میهمان خود را شکست دادند تا با ۱۹ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی بمانند. تیم متین ورامین در حالی که در ست های اول و دوم این دیدار با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسیده بود، در ست های سوم و چهارم اسیر بازی خوب شاگردان شهنازی شد و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸ در برابر این تیم مغلوب شد.
در نهایت متین ورامین در ست پنجم ۱۵ بر ۱۱ به یپروزی رسید تا تنها دو امتیاز از این میزبانی به دست آورده باشد و فاصله خود با تیم دوم جدول را نیز کمتر ببنید.
آلومینیوم المهدی نیز با کسب یک امتیاز از پذیرش این شکست، ۹ امتیازه شد و ششمین شکست خود را تجربه کرد.
این بازی دو کارت زرد نیز داشت که احسن اله شیرکوند که بدون اجازه داور برای آرام کردن تماشاگران زمین را ترک کرد کارت زرد گرفت و ناصر شهنازی سرمربی تیم المهدی که به داور دوم چند بار اعتراض کرد، نیز از حمید راهجردیان کارت زرد دریافت کرد.
رضا صفایی از تیم المهدی ستاره این بازی بود که بیشترین امتیازات این تیم را به دست آورد. در تیم متین نیز نیکولای نیکولوف بازیکن خارجی امروز بهتر از دیگر بازیکنان این تیم بازی کرد.
تیم متین ورامین با ترکیب علی اصغر رزمفر، احسن اله شیرکوند، سعید معروف، محسن عندلیب، مجتبی میرزاجانپور و نیکولای نیکولوف این دیدار را آغاز کرد.
مسعود رمضانی، حسین حسن پور، رضا صفایی، ایوان برونجکف، یاشار شاهینی، ادریس دانشفر و  فرهاد سال افزرون ترکیب آغازین بازی برای آلومینیوم المهدی بودند.
حمید راهجردیان و نادر انصاری داوران اول و دوم بازی متین و نماینده بندرعباس بودند و اسماعیل صباغ نیز نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت.
متین ورامین در هفته دهم لیگ برتر والیبال در زاهدان به میدان می رود و آلومینیوم المهدی نیز از کاله مازندران پذیرایی خواهد کرد.

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/matin-varamin-1392/12414.jpg

کاله در خانه مغلوب میزان شد

تیم والیبال میزان مشهد در نخستین بازی هفته نهم لیگ برتر والیبال در سالن رسول اکرم آمل، کاله مازندران را از پیش رو برداشت تا به پنجمین پیروزی خود در این رقابت ها دست یابد.
دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه با دیدار دو تیم کاله و میزان مشهد آغاز شد.
این بازی که یکی از حساس ترین بازی های هفته نهم دور رفت لیگ برتر والیبال محسوب می شد، با پیروزی سه بر صفر نماینده مشهد به پایان رسید تا میزان یکی دیگر از مدعیان قهرمانی این رقابت ها را در برابر خود تسلیم کرده باشد.
کاله مازندران قهرمان دوره قبل لیگ برتر والیبال با پذیرش این شکست سومین تجربه ناکامی خود را در این دوره از رقابت ها رقم زد.
شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی تیم میزان مشهد در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ در مقابل کاله به پیروزی رسیدند تا با ۱۴ امتیاز به صورت موقت در رتبه سوم جدول لیگ برتر والیبال قرار گیرند و کاله نیز یک پله نزول را در جدول تجربه کند. البته جایگاه قطعی این تیم ها بعد از برگزاری پنج بازی باقی مانده هفته نهم لیگ برتر والیبال مشخص خواهد شد.

ترکیب آغازین این دیدار برای دو تیم کاله و میزان به قرار زیر بود:
کاله: رضا قرا، صابرنریمان نژاد، فخرالدین رضوی، سیدعلی سجادی، عادل غلامی، حمزه زرینی و علیرضا جدیدی
میزان: تئودور بوگدانف، طاهر وادی، شهروز همایونفر منش، محمد ولی پور، علیرضا مباشری و امین علوی
در تیم کاله مازندران امروز رضا قرا از بازیکنان شاخص بود و تیم میزان همه بازیکنان هماهنگ و خوب کار کردند و نمی توان از یک بازیکن به عنوان شاخص یاد کرد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در این دیدار بر اساس حکم کمیته تجدید نظر فدراسیون والیبال یار هفتم خود (تماشاگران آملی) را همراه نداشتند و با پایان این دیدار دو بازی خانگی این تیم بدون تماشاگر برگزار شد و محکومیت قطعی کاله به پایان رسید.

نظارت بر این بازی را محمد حسین شفقی بر عهده داشت و اصغر حاجی کاظمی و محمد عشق دوست نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند.

کاله مازندران در هفته دهم در بندرعباس میهمان آلومینویم المهدی خواهد بود و د میزان نیز در سالن مهران مشهد از شهرداری ارومیه پذیرایی خواهد کرد.

ششمین پیروزی برای باریج اسانس این بار در کرج

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته نهم لیگ برتر والیبال با شکست سایپا به ششمین پیروزی خود دست یافت.
تیم های سایپا و باریج اسانس کاشان در پنجاهمین بازی لیگ برتر والیبال سال ۹۲ که همزمان با هفته نهم این رقابت ها بود در سالن والیبال انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم سایپا که رتبه دوازدهم جدول (قعرنشین) را در اختیار دارند در این بازی سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ در برابر باریج اسانس تیم دوم جدول مغلوب شدند تا سایپا ششمین شکست و باریج اسانس ششمین پیروزی را تجربه کنند.
تیم باریج اسانس با کسب این یپروزی ۱۸ امتیازه شد و رتبه دومیش در جدول مسجل شد تا نتیجه بازی متین صدرنشین این رقابت ها مشخص شود.
امیرغفور، علیرضا نادی، فرهاد قائمی، سید جواد میرآفتاب، ناصررحیمی پناه، رضا قرا و ایوان استانف برای تیم باریج اسانس در این بازی به میدان آمدند.
حدود یک هزار نفر در سالن انقلاب کرج این بازی را از نزدیک تماشا کردند و امیر غفور برای باریج اسانس کاشان و رشید یوسفی برای تیم ساپیا از جمله بازیکنان شاخص این دیدار بودند.
ناظر این دیدار خلیل یگانه مجد بو و قضات بازی را نیز ابراهیم فیروزی به عنوان داور اول و محسن ترابی به عنوان داور دوم بر عهده داشتند.
سایپا البرز در روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه که بازی های هفته دهم لیگ برتر والیبال برگزار می شود در تهران با پیکان بازی دارد و باریج اسانس میزبان نوین کشاورز خواهد بود.

نوین کشاورز شهرداری تبریز را با شکست بدرقه کرد

تیم والیبال نوین کشاورز تهران در هفته نهم لیگ برتر والیبال موفق به شکست شهرداری تبریز شد.
تیم های نوین کشاورز و شهرداری تبریز برگزار کنندگان دیدار پنجم هفته نهم لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تهران بودند که تیم میزبان سه بر یک حریف خود را شکست داد.
شاگردان مسعود آرمات در ست سوم این دیدار ۲۵ بر ۲۳ مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۶ بر ۲۴ از سد شهرداری تبریز گذشتند.
شهرداری قبل از این بازی با ۱۲ امتیاز رتبه چهارم جدول را در اختیار داشت در حالی که نوین کشاورز با هشت امتیاز رتبه نهمی را به خود اختصاص داده بود. نوین پس از کسب این پیروزی ۱۱ امتیازه شد.
تیم شهرداری  تبریز با ترکیب سجاد دهنوی، محمد حسن صنوبری، اکبر ولایی، مهدی کریمی، مجتبی غیاثی، علیرضا بهبودی و مهدی مرندی این بازی را آغاز کرد.
پرویز جهاندیده، حمید جعفری، محمدرضا حیدری، اصغر نجفی، سعید شیرود قربان، پرویز پزشکی و محمدرضا موذن نیز آغاز کنندگان تیم نوین کشاورز در دیدار برابر شهرداری تبریز بودند.
حمید حق بین، بهروز جعفری و وحید پورکاشیان به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و داور دوم نظارت و قضاوت بر این دیدار را عهده دار بودند.
نوین کشاورز روز چهارشنبه هفته جاری و در هفته دهم لیگ برتر والیبال با باریج اسانس در کاشان بازی دارد و شهرداری تبریز در گنبد به میدان می رود.

پیروزی پیکان بعد از سه شکست

تیم والیبال پیکان که در سه هفته گذشته لیگ برتر والیبال مغلوب حریفان شده بود، امروز چهارشنبه در هفته نهم این رقابت ها موفق به شکست شهرداری زاهدان شد.
در دومین بازی هفته نهم لیگ برتر والیبال، پیکان پرافتخارترین تیم لیگ برتر در زاهدان به مصاف شهرداری این شهر در سالن استانداری رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان که به دلیل سه شکست متوالی در هفته های ششم تا هشتم از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار ندارند، در بازی با نماینده زاهدان که نخستین حضور خود در این رقابت ها را تجربه می کند، در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ به یپروزی رسیدند.
پیکان تهران با ترکیب حسام بخششی، بهزاد حیدرشاهی، ارش کشاورزی، سامان فائزی، محمدجواد معنوی نژاد و مجتبی شبان در این بازی به میدان آمد که معنوی نژاد بهترین بازیکن این تیم در این دیدار بود.
حمید موحدی سرمربی شهرداری زاهدان نیز از ترکیب بهزاد بهنژاد، علیرضا جلالی، ولی نورمحمدی، برونو فورتادو، مرتضی صالحی و مهید رنجبر در آغاز بازی برابر پیکان استفاده کرد.
حدود دو هزار نفر این بازی را در سالن استانداری شهر زاهدان تماشا کردند.
پیکان با کسب ۳ امتیاز این بازی ۱۲ امتیازه شد و احتمالا دو پله ای در جدول این رقابت ها صعود خواهد کرد که بعد از پایان مسابقات این هفته مشخص خواهد شد.
شهباز صدری ناظر بازی شهرداری زاهدان و پیکان تهران بود، محمد شاهمیری و احمد سرمست نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضات این دیدار را بر عهده داشتند.
شهرداری زاهدان در هفته دهم لیگ برتر والیبال میزبان متین صدرنشین است و پیکان تهران نیز در خانه والیبال با سایپا قعرنشین این رقابت ها بازی خواهد داشت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.