خانه » اخبار و رویدادها » جدال سخت متین مقابل میزان در مشهد

جدال سخت متین مقابل میزان در مشهد

matin-gonbad-92-09-17-www-varamincity-com-(35)

 

 

هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های ایران، روز چهارشنبه ۲۰ آذرماه با شش دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود و تیم متین ورامین، باریج اسانس و کاله مازندارن که در رتبه های اول تا سوم قرار دارند در خانه حریفان به میدان می روند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بازی های این هفته لیگ برتر والیبال در شهرهای تهران، بندرعباس، تبریز، مشهد، ارومیه و گنبد برگزار خواهد شد.

تیم متین ورامین صدرنشین لیگ برتر، در هفته هشتم این رقابت ها به مشهد مقدس می رود تا بخت خود را برای کسب سه امتیاز بازی در برابر میزان بیازماید. شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی تیم میزان مشهد در سه بازی خانگی به دو پیروزی دست یافتند و در تنها شکست خانگی خود نیز یک امتیاز به دست آوردند، میزان در مشهد برای هر تیمی، حتی صدرنشین رقابت ها تیم خطرناکی است. میزان مشهد با ۹ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد و در صورت کسب پیروزی احتمال قرار گرفتن در جمع شش تیم بالای جدول را خواهد داشت.
از سوی دیگر متین ورامین حتی در صورت شکست و از دست دادن سه امتیاز بازی صدر جدول را از دست نخواهد داد زیرا این تیم ۱۶ امتیاز دارد و با تیم دوم جدول چهار امتیاز فاصله دارد.

در چهل و چهارمین بازی لیگ برتر والیبال امسال و به نوعی حساس ترین بازی این هفته تیم باریج اسانس کاشان در خانه والیبال تهران با پیکان روبرو خواهد شد. مصطفی کارخانه سرمربی باریج اسانس سالها هدایت تیم پیکان را بر عهده داشته و با این تیم قهرمانی هایی هم تجربه کرده است. یقینا پیروزی در این بازی برای کارخانه اهمیت زیادی خواهد داشت. تقابل پیمان اکبری و مصطفی کارخانه در در نوع نیز جالب و حساس است، این در شرایطی است که پیکان تهران نیز روزگار خوبی ندارد و دو شکست متوالی در هفته های ششم و هفتم داشته و در مجموع نتیجه ۵۰ درصد بازی های امسال خود را (سه دیدار) به حریفان واگذار کرده است. این تیم در حال حاضر با ۹ امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد.

در سومین بازی هفته هشتم لیگ برتر والیبال شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران بازی بسیار سختی در گنبد برابر بازرگانی جواهری خواهند داشت. کاله در حال حاضر با ۱۰ امیتاز در رتبه سوم جدول این رقابت ها قرار دارد و بازرگانی جواهری تنها یک امتیاز و پنج پله فاصله در جدول با این تیم دارد. رقابت در میانه جدول لیگ برتر بین پنج تیم شدید است و از دست دادن امتیاز یک بازی می تواند جایگاه تیم های را با شرایط نامناسب روبرو کند. کاله و جواهری هر دو در هفته هفتم با شکست روبرو شدند و در این هفته به دنبال پیروزی هستند. بنابر این انتظار می رود دو تیم بازی زیبایی را در سالن المپیک گنبد به نمایش بگذارند.

دو تیم آلومینیوم المهدی و شهرداری زاهدان که در هفته هفتم این رقابت ها به ترتیب در برابر پیکان و میزان مشهد به پیروزی رسیدند، در این هفته با انگیزه بیشتری برای کسب پیروزی در سالن فجر بندرعباس به مصاف یکدیگر می روند. تیم ناصر شهنازی عملکرد مطلوبی در دو بازی گذشته خود داشته است و با شهرداری زاهدان سه امتیاز اختلاف دارد و در جایگاه یازدهم قرار دارد اما در صورت پیروزی در بازی خانگی می تواند حتی جای شهرداری زاهدان را در رتبه نهم جدول بگیرد. حمید موحدی سرمربی شهرداری زاهدان از مشکل بازیکنان خود که به راحتی در بازی های خارج خانه به حریفان امتیاز می دهند، آگاه است و امیدوار است این نقطه ضعف را در برابر آلومینیوم از بین ببرد.

تیم والیبال سایپا که در هفته هفتم در ارومیه مغلوب میزبان خود شد، به تبریز می رود تا بعد از گذشت چهار روز از مسابقه خود این بار در برابر شهرداری این شهر قرار گیرد. شاگردان فرهاد نفرزاده در این بازی چیزی برای از دست دادن ندارند، زیرا با چهار امتیاز در قعرجدول قرار دارند و برای فرار از این جایگاه باید دل به دریا بزنند. جوانی این تیم می تواند کمک زیادی برای بازی های پشت سر هم و پیشرفت خوب این تیم داشته باشد. شهرداری تبریز نیز از کاشان به تبریز بازگشته است و حسین معدنی تلاش زیادی برای ریکاوری روحی (شکست در برابر باریج اسانس) و جسمی بازیکنانش کرده است تا آنان را برای مبارزه با سایپا آماده کند.

در آخرین بازی هفته ششم لیگ برتر والیبال تیم های شهرداری ارومیه و نوین کشاورز که در هفته هفتم به یپروزی دست یافتند، در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم می روند. شاگردان مسعود آرمات سرمربی تیم نوین کشاورز برای پیروزی در این دیدار انگیزه زیادی دارند، زیرا در هفته هفتم موفق به شکست کاله مازندران قهرمانی دوره قبل این رقابت ها شده اند.
نوین کشاورز با شش امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد و از این نظر شهرداری ارومیه وضعیت بهتری دارد زیرا شاگردان ابراهیم وطن پرست با ۱۰ امتیاز در زتبه چهارم جدول هستند.

برنامه کامل دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

ساعت ۱۷:۳۰، پیکان تهران – باریج اسانس کاشان، خانه والیبال تهران

ساعت ۱۷:۳۰، آلومینیوم المهدی – شهرداری زاهدان، سالن فحر بندرعباس

ساعت ۱۷، شهرداری تبریز – سایپا البرز، سالن شهید اقدمی تبریز

ساعت ۱۷، میزان مشهد – متین ورامین، سالن مهران مشهد مقدس

ساعت ۱۷، شهرداری ارومیه – نوین کشاورز، سالن غدیر ارومیه

ساعت ۱۷:۳۰، بازرگانی جواهری – کاله مازندران، سالن المپیک گنبد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.