خانه » اخبار و رویدادها » ادامه صدرنشینی متین در لیگ برتر والیبال با پیروزی برابر گنبد

ادامه صدرنشینی متین در لیگ برتر والیبال با پیروزی برابر گنبد

 

 

تیم والیبال متین ورامین در هفته هفتم لیگ برتر والیبال موفق به شکست بازرگانی جواهری گنبد شد تا با ۱۶ امتیاز در صدر این رقابت ها باقی بماند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، تیم های متین ورامین و جواهری گنبد از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز یکشنبه در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر والیبال در سالن شهید گل عباسی ورامین به مصاف یکدیگر رفتند.
تیم متین در این بازی موفق به شکست حریف در سه ست متوالی شد تا ضمن کسب پنجمین پیروزی خود با ۱۶ امتیاز در صدر جدول باقی بماند. جواهری گنبد در ست سوم تا آخرین لحظه در برابر متین مقاومت کرد به طوری تا امتیاز ۳۳ پا به پاری میزبان پیش رفت و در نهایت این ست را ۳۵ بر ۳۳ واگذار کرد.

شاگردان دنیله بانیولی سرمربی تیم متین در این بازی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۳۵ بر ۳۳ در برابر بازرگانی جواهری گنبد با هدایت بای محمد دوجی در زمان یک ساعت و ۳۶ دقیقه به پیروزی دست یافتند.

متین ورامین با ترکیب سعید معروف، محسن عندلیب، مجتبی میرزاجانپور، بهرام فرید، شیرکوند، علی اضغر رزم فر و نیکولوف در ابتدای این بازی به میدان آمد.
برای تیم گنید نیز مهران زارع، عبدالحیمد چوگان، سخی عیدی، مسعود عزیزی، الکساندر سیمونف، وفا زینونلی و گل محمد سفاوی آغاز کنندگان بازی بودند که در ابتدای این بازی پای عبدالمجید چوگان پیچ خورد و این بازیکن به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.
محسن عندلیب پشت خط زن متین ورامین در این بازی نمایش تماشاگر پسندی را در سالن ارائه کرد.
حمید حق بین، حسین پورکاشیان و اصغر میرزایی به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و دارو دوم نظار ت و قضاوت بازی دو تیم متین ورامین و بازرگانی جواهری گنبد را بر عهده داشتند.
متین ورامین در هفته هشتم در مشهد مقدس به مصاف میزان می رود و بازرگانی جواهری نیز در گنبد از کاله مازندران قهرمان دوره قبل این رقابت ها پذیرایی خواهد کرد.

نتایج کامل دیدارهای هفته هفتم به قرار زیر است:
آلومینیوم المهدی ۳– پیکان تهران ۲
(۲۵ بر ۲۳، ۱۸ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۳، ۱۵ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۳)

باریج اسانس ۳– شهرداری تبریز صفر
(۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹،  ۲۵ بر ۱۵)

شهرداری زاهدان ۳ – میزان مشهد یک
(۲۵ بر ۱۸، ۲۷ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۰ )

شهرداری ارومیه ۳ – سایپا البرز یک
(۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲، ۱۸ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۳)

متین ورامین ۳ – بازرگانی جواهری صفر
(۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۳۵ بر ۳۳)

نوین کشاورز ۳– کاله مازندران یک
(۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۹، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲)

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.