خانه » اخبار و رویدادها » هفته ششم لیگ برتر والیبال، متین ورامین – نوین کشاورز

هفته ششم لیگ برتر والیبال، متین ورامین – نوین کشاورز

matin-barij-92-08-15-www-varamincity-com-(41)

 

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران بعد ۳۸ روز،  چهارشنبه ۱۳ آذرماه با برگزاری شش دیدار در هفته ششم پیگیری می شود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هیجان لیگ برتر والیبال بعد از وقفه ۳۸ روزه به دلیل حضور تیم ملی والیبال در مسابقات جام قهرمانان قاره ها، دوباره به سالن های والیبال بازخواهد گشت.

در این هفته ساده ترین بازی از نظر رتبه در جدول، دیدار بین تیم های اول (متین) و دهم جدول (نوین کشاورز) خواهد بود و حساس ترین آنها نیز بین تیم های پیکان (سوم) و شهرداری تبریز (ششم) برگزار می شود.

در خانه والیبال تهران تیم پیکان که با هشت امتیاز رتبه سوم جدول را در اختیار دارد میزبان شاگردان حسین معدنی سرمربی تیم شهرداری تبریز خواهد بود. شهرداری تبریز در چهار بازی خود در این رقابت ها دو پیروزی کسب کرده و این هفته بازی سختی در برابر پیکان با هدایت پیمان اکبری خواهد داشت.

جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال میزان در هفته ششم لیگ برتر والیبال در مشهد هدایت بازیکنان خود را در برابر آلومینیوم المهدی بندرعباس بر عهده دارد. المهدی در چهار هفته این رقابت ها پیروزی نداشته است و با دو امتیاز در قعر جدول قرار دارد. اما میزان مشهد با هفت امتیاز در رتبه هفتم است.

سومین بازی هفته ششم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه در شهر ارومیه برگزار خواهد شد. ابراهیم وطن پرست و تیم ارومیه در سالن غدیر این شهر میزبان باریج اسانس کاشان خواهند بود. مصطفی کارخانه برای اینکه جز تیم باریج اسانس مشغولیت دیگری نداشته باشد، از سرپرستی فدارسیون ورزش آماتوری کارگری استعفا داده و تمام ذهنیت خود را برای کسب امتیاز خواهد گذاشت و در ارومیه به دنبال سه امتیاز بازی است هر چند که شاید امیرغفور را به دلیل مصدومیت همراه نداشته باشد. باریج اسانس و شهرداری ارومیه به ترتیب با ۹ و چهار امتیاز در رتبه های دوم و نهم جدول رقابت ها قرار دارند.

گنبد دیگر شهر والیبال خیز کشورمان نیز این هفته شاهد هنر نمایی بازیکنان جواهری گنبد در برابر شهرداری زاهدان خواهد بود. شاگردان حمید موحدی یک پیروزی و سه شکست در چهار هفته این بازی ها تجربه کرده است و این هفته کاری سختی در برابر تیم جواهری گنبد که هدایت آن را بای محمود دوجی بر عهده دارد و با هشت امتیاز در جایگاه چهارم این رقابت ها قرار دارد، خواهد داشت.

اما کاله مازندران قهرمان سال گذشته این رقابت که یکشنبه در بازی خانگی و معوقه هفته نخست لیگ برتر به سختی بر متین پیروز شد، روز چهارشنبه در چارچوب هفته ششم این رقابت ها میزبان ساپیای البرز خواهد بود. بهروزی عطایی و فرهاد نفرزاده سرمربیان کاله و سایپا در اندیشه کسب سه امتیاز این بازی هستند تا هر کدام به نسبت شرایط تیم خود را در جدول مسابقات بهبود بخشند.

اما به نظر می رسد ساپیا (نایب قهرمان شش دوره لیگ برتر والیبال) بیشتر از کاله به این امتیازها نیازمند است زیرا این تیم با چهار امتیاز رتبه هشتم جدول را در اختیار دارد.

تیم متین ورامین صدرنشین لیگ برتر والیبال در آخرین بازی این هفته در ورامین میزبان نوین کشاورز خواهد بود. مسعود آرمات یکی از سخترین بازی های شاگردانش را در برابر متین هدایت خواهد کرد زیرا متین هم صدرنشین است و در خانه خود با نوین کشاورز بازی می کند.

برنامه کامل هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

 تهران، پیکان تهران – شهرداری تبریز، ساعت ۱۷
مشهد، میزان مشهد – آلومینیوم المهدی هرمزگان، ساعت ۱۷
ارومیه، شهرداری ارومیه – باریج اسانس کاشان، ساعت ۱۷
گنبد، بازرگانی جواهری گنبد – شهرداری زاهدان ، ساعت ۱۷
آمل، کاله مازندان – سایپا البرز، ساعت ۱۷
ورامین ، متین ورامین – نوین کشاورزتهران ، ساعت ۱۷

جدول رده بندی این مسابقات نیز تا پایان هفته چهارم لیگ برتر والیبال اینگونه است:
۱-   متین ورامین ۱۰ امتیاز
۲-   باریج اسانس کاشان ۹ امتیاز
۳-   پیکان تهران ۸ امتیاز
۴-   بازرگانی جواهری گنبد هست امتیاز
۵-   کاله مازندران هفت امتیاز
۶-   شهرداری تبریز هفت امتیاز
۷-   میزان مشهد هفت امتیاز
۸-   سایپای البرز چهار امتیاز
۹-   شهرداری ارومیه چهار امتیاز
۱۰- نوین کشاورز ۳ امتیاز
۱۱- شهرداری زاهدان ۳ امتیاز
۱۲- آلومینیوم المهدی بندرعباس دو امتیاز

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.