خانه » اخبار و رویدادها » نخستین شکست متین ورامین در آمل

نخستین شکست متین ورامین در آمل

matin-barij-92-08-15-www-varamincity-com-(16)

تیم والیبال متین ورامین صدرنشین لیگ برتر والیبال با وجود اینکه نخستین شکست خود را در برابر کاله در بازی معوقه هفته نخست این رقابت ها تجربه کرد و باز هم در صدر  باقی ماند.

به گزارش ورامین  سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دو تیم کاله مازندران و متین ورامین از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه در چارچوب بازی معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال در آمل به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم والیبال متین ورامین در این بازی سه بر دو مغلوب حریف خود و جمع امتیازهایش به ۱۰ رساند تا فاصله خود را با تیم دوم جدول (باریج اسانس) یک امتیاز کند.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران در ست های اول و سوم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب متین ورامین شدند، اما در ست های دوم، چهارم و پنج به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳،  ۲۵ بر ۱۴ و ۱۵ بر ۵ موفق به شکست میهمان خود شدند.

در اواخر ست دوم هواداران حاضر در سالن مسابقه از الفاظ ناشایستی استفاده کردند که سعید درخشنده ناظر مسابقه، بازی را متوقف کرد و به آنان تذکر داد در صورت تکرار بازی نا تمام اعلام می شود که پس از این هشدار مشکل برطرف شد.

در اواخر ست پنجم و در امتیاز ۱۴ بر ۵ اسپک بازیکنان کاله بر سر سعید معروف برخورد کرد که بر اساس گزارش ناظر واکنش نامناسب معروف در برابر هوادارن حاضر در سالن موجب واکنش متقابل هواداران کاله شد و یک بطری آب و اشیای به سمت زمین پرتاب شد. بعد از پایان بازی نیز یک ترقه دست ساز در سالن پرتاب و منفجر شد که صدای مهیبی به همراه داشت.

در تیم کاله مازندران فرهاد ظریف و در تیم متین صابر نریمان نژاد بازیکنان شاخص این دیدار بودند.

تیم های باریج اسانس کاشان، پیکان و بازرگانی جواهری به ترتیب با ۹، ۸ و ۸ امتیاز در مکان های دوم تا چهارم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند. کاله مازندران نیز با کسب این پیروزی هشت امتیازه شد و در مکان پنجم جدول لیگ برتر والیبال قرار گرفت.

هفته ششم لیگ برتر والیبال چهارشنبه این هفته با شش بازی در شهرهای تهران، مشهد، ارومیه، گنبد، آمل و ورامین پیگیری خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.