خانه » اخبار و رویدادها » پیروزی با اقتدار متین // متین ورامین ۳ – شهرداری ارومیه ۰

پیروزی با اقتدار متین // متین ورامین ۳ – شهرداری ارومیه ۰

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/valyball/matin-92-08-08-www-varamincity-com.jpg

تیم والیبال متین ورامین در نخستین بازی خود در لیگ برتر والیبال سال ۹۲ به پیروزی رسید.
به گزارش ورامین سیتی  به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دو تیم متین ورامین و شهرداری ارومیه  از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال جام “ولایت “در سال گل عباسی ورامین به مصاف یکدیگر رفتند.
تیم متین ورامین با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، نیکولای نیکولوف، شاهین مفیدی، مجتبی میرزاجانپور، شهرام محمودی و بهرام فرید به مصاف شهرداری ارومیه رفت.
متین در نخستین بازی خود در این جام، با اقتدار و سه بر صفر شهرداری ارومیه را با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ شکست داد. دیدار دو تیم یک ساعت و ۱۶ دقیقه طول کشید و در نهایت متین موفق به کسب ۷۵ امتیاز شد و سهم شهرداری ارومیه تنها ۵۴ امتیاز بود.
ابراهیم وطن پرست سرمربی تیم شهرداری ارومیه نیز در این بازی از ولادو پتکوویچ، عبدالرضا علیزاده، پوریا فیاضی، فرهاد پیروت پور، سعید مصطفی وند و حامد رضایی به عنوان ترکیب اصلی استفاده کرد.
نیروی انتظامی با نظم بسیار خوبی بر این دیدار نظارت داشت و تماشاگران ورامینی که حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر بودند، در سالن شهید گل عباسی به صورت مناسب تیم خود را تشویق کردند.
شهرام محمودی و عبدالرضا علیزده از تیم های متین و ارومیه شاخص ترین بازیکنان این دیدار بودند.سعید درخشنده نظارت بر این بازی را بر عهده داشت و مسعود یزدان پناه و کیوان عابدزاده به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
تیم متین ورامین هفته آینده در تبریز مهمان شهرداری این شهر است و شهرداری ارومیه نیز میزبان کاله آمل قهرمان دوره قبل این رقابت ها است.

نتایج کامل این دیدارها به قرار زیر است:
پیکان تهران ۳– کاله مازندران ۲
۱۳-۲۵، ۲۵-۲۰، ۱۹-۲۵، ۲۵-۲۰ و ۱۵-۱۲
بازرگانی جواهری گنبد ۳ – نوین کشاورز یک
۲۵-۱۹، ۲۵-۲۳، ۲۶-۲۸ و ۲۵-۲۳
متین ورامین ۳– شهرداری ارومیه صفر
۲۵-۱۵، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۱
میزان مشهد ۲– سایپا البرز ۳
۲۹-۲۷، ۲۵-۱۷، ۲۰-۲۵، ۲۱-۲۵ و ۱۶-۱۸
شهرداری تبریز ۳ – شهرداری زاهدان یک
۳۰-۳۲، ۲۵-۱۶، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۱۹
آلومینیوم المهدی بندرعباس صفر – باریج اسانس کاشان ۳
۲۵-۲۳، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۲

در پایان هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران تیم های باریج اسانس، شهرداری تبریز و بازرگانی جواهری با شش امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند. تیم های پیکان (چهار امتیاز)، متین و شهرداری ارومیه (سه امتیاز) جایگاه های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.
تیم والیبال سایپا با دو امتیاز و تیم های کاله، نوین کشاورز، میزان مشهد هر کدام با یک امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند. نمایندگان بندرعباس و زاهدان نیز بدون امتیاز هستند.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.