خانه » اخبار و رویدادها » بازیکنان متین خسته‌اند اما والیبال را می‌فهمند//سبک کاری‌ بانیولی به ولاسکو نزدیک است

بازیکنان متین خسته‌اند اما والیبال را می‌فهمند//سبک کاری‌ بانیولی به ولاسکو نزدیک است

roonamaei matin 92 08 01 www varamincity com %2832%29 گزارش تصویری رونمایی از تیم والیبال متین ورامین // جام ولایت // سال 1392

مربی تیم والیبال متین ورامین گفت: بازیکنان متین خسته‌اند، اما با توجه به تجربه‌ای که دارند به خوبی والیبال را می‌فهمند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ؛ احمد مساجدی ، در مورد شرایط تیم والیبال متین ورامین و برگزاری نخستین بازی برابر شهرداری ارومیه گفت: سه بازیکن تیم ما در اختیار تیم ملی بزرگسالان بودند و میرزاجان‌پور هم در امیدهای جهان و باشگاه‌های جهان بود؛ در مجموع شرایط سختی داشتند.

وی ادامه داد: ما زمان خاصی برای هماهنگ کردن تیم نداشتیم و بانیولی هم بارها به این موضوع تاکید کرده بود. در حال حاضر شرایط خوبی داریم، چراکه بازیکنان ما والیبال را می‌فهمند و به کمک زمان به اوج هماهنگی می‌رسند. عقب افتادن بازی ما با کاله هم برای آملی‌ها خوب بود و هم برای ما؛ شرایط‌مان خیلی بهتر از گذشته شده است.

مربی تیم والیبال متین ورامین با بیان اینکه اکثر تیم‌هایی که ملی‌پوش دارند با همین مشکل روبرو هستند، گفت: ملی‌پوشان به چنین موقعیتی عادت کرده‌اند و فکر می‌کنم مشکل خاصی نباشد. باشگاه متین هم تمام شرایط را فراهم کرده و امکانات مناسبی تدارک دیده است. در بازی نخست هم اگر پیروز شویم می‌توانیم به شرایط ایده‌آل برسیم.

مساجدی افزود: امسال تمام تیم‌ها مدعی هستند و نمی‌توان چند تیم را جدا کرد. برای مثال در هفته نخست بانک کشاوری که تنها یک هفته تشکیل شده است توانست یک امتیاز از پیکان بگیرد. تیم‌ها برای قهرمانی باید بجنگند تا به هدف خود برسند؛ هیچ تیمی کار راحتی در پیش ندارد.

وی درخصوص بانیولی ایتالیایی، سرمربی تیم والیبال متین ورامین خاطرنشان کرد: کارنامه مشخص و خوبی دارد. سبک کاری‌اش به ولاسکو نزدیک است و چند سال‌ هم دستیار وی بوده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.