خانه » اخبار و رویدادها » مربی متین: برای افزایش تجاربم به ورامین آمدم

مربی متین: برای افزایش تجاربم به ورامین آمدم

roonamaei matin 92 08 01 www varamincity com %2829%29 گزارش تصویری رونمایی از تیم والیبال متین ورامین // جام ولایت // سال 1392

احمد مساجدی مربی تیم والیبال متین ورامین گفت: پس از انجام مذاکرات نهایی شب گذشته قرارداد همکاریم را با ورامینی ها بستم.

احمد مساجدی مربی تیم والیبال متین ورامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آن که مسئولان باشگاه متین ورامین برای تکمیل کادر فنی خود نیاز به مربی داشتند که هم از نظر فنی و هم زبان انگلیسی در شرایط خوبی باشد به من پیشنهاد همکاری دادند.

وی تصریح کرد: با توجه به آن که ما نیمه اول سال جاری، فصل بسیار طولانی و سختی را پشت سرگذاشتیم تمایل نداشتم تا با باشگاهی خاص قرارداد همکاری ببندم و دوست داشتم زمان بیشتری را در کنار خانواده ام باشم اما پس از پیشنهاد ورامینی ها و بررسی جوانب مختلف آن با مسئولان این تیم به تفاهم رسیدیم و قرارداد همکاری بستم.
وی یادآور شد: با نیولی یکی از مربیان سرشناس و با  تجربه والیبال جهان محسوب می شود که در کارنامه خود عناوین قابل توجهی را با تیمهای ملی و باشگاهی کشورهای مختلف به دست آورده است.
مساجدی تصریح کرد: حضورم در کنار این مربی سرشناس می تواند در افزایش تجارب فنی من نقش قابل توجهی داشته باشد، این باشگاه به نوعی یارگیری کرده است که به طور قطع یکی از تیمهای مطرح و قابل قبول لیگ برتر امسال محسوب می شود.
وی گفت: تیم متین ورامین پتانسیل قهرمانی در مسابقات لیگ برتر امسال را دارد اما با توجه به ‌آن که دیگر تیمهای حاضر در مسابقات امسال هم خوب یارگیری و هم خوب تمرین کرده اند. رسیدن به این عنوان کار بسیار سختی است اما باید نهایت توان خود را بکار بگریم.

وی در خصوص به تعویق افتاده زمان بازی هفته اول این تیم مقابل کاله آمل اظهار داشت: این تصمیم سازمان لیگ به نفع هر ۲ تیم است، چون هم تیم ما و هم کاله برای رسیدن به هماهنگی و آرایش تیمی مطلوب نیاز به زمان کافی دارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.