خانه » اخبار و رویدادها » تمامی فرهنگیان شهرستان ورامین مورد ارزشیابی قرار می گیرند

تمامی فرهنگیان شهرستان ورامین مورد ارزشیابی قرار می گیرند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ؛ رییس اداره آموزش و پرورش ورامین گفت: در سال تحصیلی جدید تمامی فرهنگیان شهرستان ورامین مورد ارزشیابی قرار می گیرند.

مجتبی عرب عامری با اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش زمانی ثمربخش خواهد بود که نتیجه آن برنامه نیز در بین فرهنگیان و دانش آموزان مثبت ارزیابی شود.

رییس اداره آموزش و پرورش ورامین افزود: ارزشیابی عملکرد فرهنگیان و پرسنل اداره آموزش و پرورش و بررسی نقاط ضعف و قوت آنان همواره یکی از برنامه های اساسی این اداره بوده است که با استمرار این طرح شاهد پیشرفت سطح کیفی آموزش در ورامین هستیم.
وی ادامه داد: امروز معلم بعنوان جزئی لاینفک و تأثیرگذار بر روی دانش آموز تلقی می شود و ارزشیابی عملکرد فرهنگیان می تواند سطح آموزش دانش آموزان را ارتقا دهد.
این مسئول اضافه کرد: شیوه ارزشیابی نیز بر اساس بخشنامه صادره از اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران طراحی و اجرا می شود و در آن ابتکارات، خلاقیت ها، رضا یت مندی، توانمندی ها و خدمات بر جسته فرهنگیان به عنوان شاخص ارزشیابی مورد توجه قرار گرفته است.
عرب عامری یادآور شد: کار ارزشیابی نیز توسط افراد آموزش دیده انجام می گیرد که در این زمینه نتایج علمی و قابل اتکا استخراج و در اختیار فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش قرار بگیرد.
این کارشناس فرهنگی عنوان کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته تا پایان ابان ماه سال جاری ارزشیابی تمامی فرهنگیان شهرستان ورامین به اتمام رسیده و سپس بررسی فرم های ارزشیابی در دستور کار واحد ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش ورامین قرار می گیرد.
رییس اداره آموزش و پرورش ورامین  تأکید کرد: در ارزیابی عملکرد باید نگاه جامعی داشت و شاخص هایی نظیر عمومی، شخصی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تربیتی را با هم در نظر گرفت.
وی اظهار داشت: ارزیابی عملکرد فرهنگیان در حال حاضر به صورت سالیانه و بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی صورت می گیرد و مجموعه ای از اهداف عملیاتی مشخص می شود و ارزیابی بر اساس این اهداف صورت می گیرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.