خانه » اخبار و رویدادها » با وجود برد مقابل پیکان ؛ متین در رده آخر قرار گرفت

با وجود برد مقابل پیکان ؛ متین در رده آخر قرار گرفت

matin peykan 92 07 26 varamincity %2819%29 تصاویر / دیدار تدارکاتی متین ورامین و پیکان تهران

به گزارش ورامین سیتی به نقل از والیبال ایران، دیدار دو تیم پیکان تهران و متین ورامین  از ساعت ۱۸ و به میزبانی هیئت والیبال استان تهران در میان استقبال خوب علاقمندان آغاز شد.
جواد محمدی نژاد، حسام بخششی، محمد محمد کاظم، مجتبی قلی زاده، آرش کشاورزی، بهزاد حیدری و علی حسینی یاران پیمان اکبری از ابتدایی بازی بودند و در مقابل بانیولی ایتالیایی شهرام محمودی، سعید معروف، محمد موسوی، بهرام فرید، علی اصغر رزم فر، علیرضا نصر اصفهانی، احسن الله شیرکوند را از ابتدای بازی به میدان فرستاد.
متین ورامین که دو بازی قبل خود را واگذار کرده بود این بار آمده بود  تا در برابر پیکان جبران مافات کند، در مقابل پیکان هم پاسور خود امیر حسینی را روی نیمکت گذاشت و با بهزاد حیدری آغاز کرد، بازی پرهیجان شروع  شد و تشویق هوادارن هم شور خوبی به بازی داده بود، دفاع های پیاپی روی تور متین خیلی زود اکبری را وادار کرد که درخواست وقت استراحت کند و در ادامه  این تیم متین بود که خیلی زود به امتیاز۸ رسید.

متین در این بازی بسیار هماهنگ تر از بازی قبل ظاهر شد و از حریفش فاصله زیادی گرفت.اما در ادامه کار اشتباهات دو تیم بسیار زیاد بود و امتیازات زیادی به این صورت بین دو تیم رد و بدل شد. پیمان اکبری بالاخره امیر حسینی را هم به بازی آورد ولی پاسهای حسینی هم نتوانست گره از کار پیکان باز کند و متین با امتیاز ۲۵-۲۰ برنده این ست بود .
ست دوم مانند ست اول بسیار نزدیک پیگری شد ولی اشتباهات متینی ها در دریافت این فرصت را به پیکان داد که با پاسهای خوب امیر حسینی از حرف پیشی بگیرند اما در ادامه دفاع های خوب متین دوباره آنها را به بازی بازگرداند و موفق شدند در امتیاز ۱۳ بازی را به تساوی بکشانند.  اما دوباره نوبت به پیکان رسید که در دریافت اول ضعیف عمل کند و  متین با استفاده از این فرصت توانست از حریفش پیش بیافتد و در نهایت موفق شد با امتیاز ۲۶-۲۴  این ست رو هم به سود خود به پایان برساند.
ست سوم با دفاع پیکان آغاز شد، اما تجربه بازیکنان ملی پوش متین باعث شد تا با تیز هوشی  از حریف خود امتیاز بگیرند و  متین که از حریفش پیش افتاده بود با دو اشتباه از شیرکوند بازی را به تساوی کشاند این امر باعث شد سر مربی متین شیرکوند را از بازی خارج و لیبرو دوم خود را به بازی بفرستتد بازی مساوی ادامه داشت تا اینکه دفاع خوب روی تور متین باعت  اختلاف امتیاز آنها شده و در نهابت منجر به ییروزی ۲۵-۱۹ متین در این ست شد.
این نتیجه متین تاثیری در جدول رده بندی نداشت و آنها با این پیروزی در انتهای جدول قرار گرفتند
پیکان نیز رتبه سوم این تورنمنت را از آن خود کرد.

در نهایت رده بندی تیم ها در پایان تورنمنت جام ورزش به شرح زیر است:

۱- آلمینیوم المهدی هرمزگان

۲- باریج اسانس کاشان

۳- پیکان تهران

۴- متین ورامین

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.