خانه » اخبار و رویدادها » یکی از بازداشت شدگان فتنه ۸۸ ، در دولت اعتدال پست گرفت!

یکی از بازداشت شدگان فتنه ۸۸ ، در دولت اعتدال پست گرفت!

امین عارف‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز در احکام جداگانه‌ای معاون جدید صنایع دستی، معاون امور مجلس، حقوقی و استانها و معاون سرمایه‌گذاری این سازمان را منصوب کرد.

وی افزود: «بهمن نامور مطلق» به عنوان معاون صنایع دستی کشور جایگزین یحیی رحمتی شده است، وی پیش از این معاون فرهنگستان هنر بوده است.

مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ادامه داد: «سعید شیرکوند» نیز به عنوان معاون سرمایه‌گذاری منصوب شده است که وی پیش از این معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و استادیار دانشگاه تهران بوده است.

به گفته عارف نیا، رئیس سازمان میراث فرهنگی «اسدالله درویش امیری» را نیز به عنوان معاون امور مجلس، حقوقی و امور استانها منصوب کرده است، او نیز در سوابق خود معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و سوابق مدیریتی در وزارت کشور را دارد.

وی افزود: مراسم تودیع و معارفه این معاونان به همراه معارفه مشاور امور زنان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری عصر امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید شیرکوند استاد اقتصاد و معاون وزارت اقتصاد در دوره ریاست جمهوری خاتمی و عضو شورای مرکزی حزب منحله مشارکت بود. وی بعد از انتخابات سال ۱۳۸۸ به مدت ۵۰ روز بازداشت و با وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.