خانه » اخبار و رویدادها » متین باز هم باخت ؛ این بار مقابل باریج اسانس کاشان

متین باز هم باخت ؛ این بار مقابل باریج اسانس کاشان

به گزارش ورامین سیتی به نقل از والیبال ایران دیدار دو تیم باریج اسانس و متین در چهارچوب تورنمنت چهارجانبه تهران در خانه والیبال با تاخیر و در ساعت ۱۸ آغاز گردید. متین با ترکیب ابتدایی شهرام محمودی، میرسعید معروف، محمد موسوی، بهرام فرید، علی اصغر رنجبر، علیرضا نصر، احسن شیرکوند (لیبرو) و به مربی گری دانیله بانیولی پا به میدان نهاد و در آن سوی میدان حسین احمدی، محمد مهدی صادق زاده، فرهاد قائمی، امیر غفور، مهدی مهدوی، آرمین تشکری، بهنام حمامی بازیکنان انتخابی کارخانه برای شروع این دیدار بودند. باریج اسانس این ست را بهتر از حریف آغاز کرد و موفق شد در این ست روی سرویس های خوب بازیکنان خود از حریف پیشی بگیرد و اشتباهات فردی بازیکنان متین نیز در این بین بی ثمر نبود. اما در ادامه بازیکنان متین به خود آمده و روی عملکرد خوب موسوی موفق شدند امتیازات عقب افتاده را جبران کرده و به امتیاز ۸ برسند. بازیکنان باریج اسانس در چند صحنه نسبت به تصمیمات داوری به شدت اعتراض داشتند. مربی تازه وارد متین در این ست دست به تغییرات زیادی زد اما اشتباهات فردی بازیکنان این تیم موجب شد این نماینده کاشان باشد که در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ این ست را به سود خود خاتمه دهد. بازی در ست دوم نیز با برتری باریج اسانس آغاز شد اما در ادامه دو تیم پابه پای هم پیش می رفتند و این متین بود که ابتدا به امتیاز ۸ رسید. نماینده ورامین در ادامه نیز بهتر از باریج اسانس کار کرد تا اینکه مصطفی کارخانه درخواست وقت استراحت داد. از نکات قابل توجه بازیکنان باریج دفاع های ضعیف آنان بود و البته در چند صحنه بازیکنان دو تیم اشتباهات فاحشی داشتند. متین به روند برتری خود ادامه داد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز این ست شد.
در ست سوم این تیم باریج اسانس بود که ابتدا به امتیاز برتری رسید و دو تیم در این ست نیز پایاپای پیش می رفتند . در صحنه ای از بازی پاس زیبای معروف تماشاگران حاضر در سالن را به شدت به وجد آورد. اما در ادامه اشتباه بهرام فرید در سرویس امتیاز ۸ را برای نماینده کاشان رقم زد. باریج اسانس برتری خود را حفظ کرد و در نهایت موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز این ست باشد.
در ابتدای ست چهارم موسوی با عملکرد ضعیف خود از بازی خارج شد اما این تعویض نیز نتوانست نتیجه را به سود ورامین تغییر دهد. در ادامه این تیم باریج اسانس بود که عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد با نتیجه قاطع ۲۵ بر ۱۶ پیروز این ست و دیدار باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.