خانه » اخبار و رویدادها » باخت متین مقابل آلومینیوم هرمزگان در تورنمنت تهران

باخت متین مقابل آلومینیوم هرمزگان در تورنمنت تهران

 دیدار تیم های متین ورامین و آلومینیوم المهدی هرمزگان با نتیجه ۳ بر صفر به سود آلومینیوم به اتمام رسید

به گزارش ورامین سیتی به نقل از والیبال ایران ؛ دیدار تیم های آلومینیوم المهدی هرمزگان و متین ورامین از سری مسابقات جام ورزش با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۱۸:۱۰ در خانه والیبال تهران آغاز شد. تیم متین با ترکیب محمودی، امیرمحمد، موسوی، فرید، مقبلی، شیرکوند به مربی گری دنیله بانیولی ایتالیایی که به تازه سکان هدایت متین را به دست گرفته وارد میدان شد. در طرف مقابل رمضانی، دانشفر، صفایی، ایوان، شاهینی، رحیمی به عنوان یاران دامغانی پا به میدان مسابقه نهادند.
ست اول: متین که بازی را بدون کاپیتان خود سعید معروف آغاز کرد به دلیل خستگی مفرط بازیکنان در ابتدای بازی از حریف عقب افتاد و در مقابل آلومینیوم نشان داد که برنامه خوبی برای دفاع مهاجمان متین دارد و به خوبی از پس حملات ورامینی ها بر آمد. هر چه از زمان بازی می گذشت ملی پوشان متین بازی را جدی تر گرفته و فاصله امتیازی خود را با تیم حریف کمتر کردند. مربی جدید متین که اولین بازی خود را تجربه میکرد از عملکرد یاران خود راضی نبود و دست به تغییراتی در تیم زد. وی شهرام محمودی را که در دو امتیاز پیاپی دفاع شده بود از بازی خارج و محسن عندلیب را جایگزین وی کرد. اما این تغییرات هم تاثیری نداشت و در نهایت این تیم آلومینیوم بود که موفق شد ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود خود خاتمه دهد.
ست دوم: این ست نیز با برتری آلومینیوم آغاز شد و دریافت کننده خارجی این تیم همانند ست اول با زدن سرویس های خوب موجب کسب امتیاز برتری برای این تیم شد. در این ست هم سعید معروف به عنوان بازیکن ذخیره از خارج زمین بازی را دنبال می کرد، همچنین بازیکنان متین به دلیل ناهماهنگی ای که بین آنها مشهود بود نمی توانستند عملکرد مطلوبی داشته باشند. از نقاط قوت آلومینیوم در این ست می توان به دفاع های روی تور آنها اشاره کرد. این روند برتری هرمزگانی ها تا امتیازات بالا ادامه داشت تا اینکه سرمربی متین با درخواست وقت استراحت توانست روند بازی را تغییر و دیدار را به تساوی بکشاند. اما در نهایت این آلومینیوم بود که موفق شد با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ این ست را با برتری خاتمه داد.
ست سوم: این ست در حالی آغاز شد که هیچ کدام از ملی پوشان متین در بازی نبودند و در مقابل آلومینیوم با نمایش خوب خود برتری را بر حریفش دیکته می کرد. مربی جدید متین که قصد داشت بر تیمش شناخت بهتری پیدا کند بازیکنان ذخیره خود را به بازی گرفت و در مقطعی از بازی موفق شدند با حملات بهرام فرید فاصله را کم کنند. اما در نهایت نتوانستند از حریف خود پیشی بگیرند و این ست را نیز همانند دو ست قبلی این بار با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به حریف واگذار کردند. از نکات جالب این ست می توان به حضور ملی پوشان متین در رختکن حین انجام بازی اشاره کرد، البته این عمل با نظر مربی تیم صورت گرفت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.