خانه » اخبار و رویدادها » دانیلیه بانیولی ، سرمربی متین ورامین شد

دانیلیه بانیولی ، سرمربی متین ورامین شد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال روسیه به عنوان سرمربی متین ورامین در لیگ برتر فصل ۹۳-۱۳۹۲ انتخاب شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از تسنیم، در حالی که مدیران تیم متین ورامین از مربیان زیادی برای هدایت تیمشان در لیگ برتر فصل آینده نام می‌بردند سرانجام گزینه نهایی این تیم ورامینی با حضور در تمرینات این تیم، مشخص شد.

دانیلیه بانیولی، مربی ۵۹ ساله ایتالیایی، آخرین گزینه تیم متین ورامین است که روز گذشته به همراه بازیکنانش اولین جلسه تمرین را برگزار کرد و قراردادش را امروز نهایی می‌کند. او که متولد شهر مونتووا در ایتالیاست پیش از آمدن به تهران هدایت تیم فنرباغچه ترکیه را به عهده داشت.

بانیولی در سال ۱۹۹۱ به عنوان مربی تیم ملی ایتالیا به مدال طلای بازی‌های کشورهای حوزه دریای مدیترانه رسید و در مدت ۲ سالی که به عنوان سرمربی و مربی به همراه تیم ملی روسیه بود به عنوان سومی لیگ جهانی ۲۰۰۹ و قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۱ دست یافت.

بانیولی سابقه ۸ قهرمانی در لیگ ایتالیا، ۷ قهرمانی در جام ایتالیا، ۵ قهرمانی جام اروپا، ۵ قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا، قهرمانی در جام قهرمانان ایتالیا و اروپا را در کارنامه خود دارد. او در سال ۲۰۰۷ به لیگ روسیه رفت و توانست با تیم دیناموی مسکو به عنوان قهرمانی لیگ و سوپرکاپ ایتالیا برسد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.