خانه » اخبار و رویدادها » کولاکوویچ و متین/ داستان مربی بزرگ ورامینی‌ها ادامه دارد

کولاکوویچ و متین/ داستان مربی بزرگ ورامینی‌ها ادامه دارد

 کولاکوویچ سرمربی تیم والیبال متین ورامین شد

در حالی که به نظر می‌رسید حضور سرمربی تیم ملی صربستان به عنوان سرمربی فصل آینده تیم متین ورامین قطعی شده است اما نزدیکان این باشگاه احتمال حضور این مربی صرب را در ورامین چندان محتمل نمی‌دانند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از تسنیم، در حالی که به نظر می‌رسید حضور ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی صربستان به عنوان سرمربی فصل آینده تیم متین ورامین قطعی شده است اما نزدیکان این باشگاه احتمال حضور این مربی صرب را در ورامین چندان محتمل نمی‌دانند.

ورامینی‌ها سال گذشته با هدایت مصطفی کارخانه در اولین سال ورودشان به لیگ برتر والیبال پس از کاله آمل به مقام نائب قهرمانی رسیدند. آنها پس از از دست دادن کارخانه و رفتن او به باریج اسانس کاشان تصمیم گرفتند یک گزینه خارجی بزرگ را به ورامین بیاورند. نام‌های بزرگی مثل آناستازی، لوزانو و گاییچ در لیست متین ورامین قرار داشت که حتی زوران گاییچ، سرمربی پیشین تیم‌های ملی صربستان، روسیه و ایران فاصله چندانی تا حضور در ورامین نداشت که بنا به دلایلی از امضای قراردادش خودداری کرد.

احسن شیرکوند، لیبرو فصل آینده متین ورامین می‌گوید: کارشکنی و رفتارهای نه چندان خوبی از سوی برخی دوستان دیدیم که تصمیم گرفتیم گزینه نهایی خود را تا آخرین لحظه معرفی نکنیم ولی همین قدر بدانید که می‌خواهیم یک مربی در ولاسکو به ورامین بیاوریم. هفته آینده از بازیکنان و کادر فنی تیم رونمایی می‌کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.