خانه » اخبار و رویدادها » قطعنامه راهپیمایی ۱۵ خرداد ورامین

قطعنامه راهپیمایی ۱۵ خرداد ورامین

فارس: دقایقی پیش راهپیمایان ۱۵ خرداد ورامین در قطعنامه‌ای که در پایان راهپیمایی قرائت شد، عنوان کردند: دولت با تصویب استان خرداد با محوریت ورامین دل وارثان شهدای ۱۵ خرداد را شاد کند.

در این قطعنامه آمده است: با سلام و درود به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، ۱۵ خرداد سال ۹۱ مقارن شده با سالروز میلاد با سعادت مولود کعبه، حضرت مولی‌الموحدین علی ابن ابیطالب (ع)، علی آن مولود مبارکی است که به بشریت درس حریت و عدالت آموخت آن ابرمردی که علم و ایثارش، صبر و مجاهدتش، وفا و غیرتش، عبادت و زهدش آزادگان عالم را به بندگی حضرت حق و مبارزه با مظاهر شرکت و نقاق فرا خواند.

راهپیمایان قیام ۱۵ خرداد اظهار داشتند: بیست و سومین سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی و چهل و ششمین سالگرد حماسه خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ را در حالی گرامی می‌داریم که ایران اسلامی روز بروز عزیزتر و مکتب اهل بیت (ع) فراگیرتر است. اگر آن‌روز شهدای ۱۵خرداد در اوج مظلومیت و غربت به شهادت رسیدند ولی آن خون‌های مطهر امروز ثمر داده و نه تنها ایران اسلامی را از لوث وجود مزدوران استکبار پاک کرده بلکه خواب راحت را از چشم مستکبران ربوده و بیداری اسلامی را در کشورهای مختلف روز افزون کرده است.

در صورت هرگونه تعرض به رهبری با تمام وجود از ولایت پاسداری می‌کنیم

وارثان قیام ۱۵ خرداد بیان داشتند: امروز آمده‌ایم تا بار دیگر با آرمان‌های امام بزرگوار و شهدای ۱۵خرداد تجدید میثاق کرده و خواسته‌های خود را به شرح زیر اعلام داریم.

•شهدای ۱۵خرداد برای دفاع از ولایت و مرجعیت به میدان آمده و با حرکت بی‌نظیر و منحصر به فرد خود نام ورامین، پیشوا، محمد آباد عرب‌ها و باقرآباد را در تاریخ جاودانه ساختند. امروز نیز وارثان شهدای ۱۵ خرداد ضمن محکوم کردن توطئه‌های سران کفر و منافقان،‌ حمایت و اطاعت کامل خود را از مقام معظم رهبری مدظله این خلف صالح امام اعلام داشته و در صورت هرگونه تعرض به جایگاه رفیع ولایت همانند ۹ دی ماه ۸۸ با تمام وجود از ولایت فقیه پاسداری می‌کنیم.

•نظام اسلامی با تکیه بر ارزش‌های دینی و انقلابی در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی عزت یافته و دست‌های مستکبران را از این کشور قطع کرده، ما ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای عرصه علم و فن‌آوری خاصه شهید عزیز احمدی روشن اعلام می‌داریم دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای حق مسلم ما بوده و ملت ایران از این حق خود ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.

 

•ما حمایت قاطع خود را از جنبش بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اعلام داشته و توطئه‌های ددمنشانه آل سعود و آل خلیفه و سایر مزدوران استکبار را به شدت محکوم کرده و ضمن تقبیح سکوت مجامع بین‌المللی حمایت کامل خود را از ملت مسلمان و مظلوم بحرین اعلام داشته و در صورت صلاحدید مسئولان نظام برای دفاع از حیثیت اسلام و مسلمانان در کنار ملت بحرین اعلام آمادگی می‌کنیم.

 

•ورامین شهر شهیدان ۱۵خرداد و یک هزار و ۱۰۰ شهید گلگون کفن است، شهر دفاع از ولایت است وجود جلوه‌های گناه، بدحجابی و برخی مظاهر غیر اخلاقی با حقیقت انقلابی و اسلامی این دیار منافات دارد ضمن تشکر از خدمات مسئولان، از آنان می‌خواهیم با قاطعیت و مطابق قانون با جرائم و مظاهر فساد برخورد کنند.

•ورامین به خاطر حماسه ۱۵خرداد مورد بی‌مهری حکومت قرار گرفته و از بسیاری از امکانات محروم بوده است و علی‌رغم خدمات شایان دولت‌های اسلامی همچنان از بسیاری از کمبودها رنج می‌برد ما از مسئولان به‌ویژه دولت و مجلس می‌خواهیم در جهت خدمت به این منطقه محروم تلاش جدی تر داشته و با تصویب استان خرداد با محوریت ورامین دل وارثان شهدای ۱۵خرداد را شاد کنند و زمینه خدمت هر چه بیشتر به این مردم مومن و انقلابی را فراهم سازند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.