خانه » اخبار و رویدادها » آهنگری: نگران غیبت ملی پوشان نیستم / نیکولف از دوشنبه در تمرینات متین

آهنگری: نگران غیبت ملی پوشان نیستم / نیکولف از دوشنبه در تمرینات متین

fle davoud ahanGari1 300x300 آهنگری: رفت و برگشت کاله را می‌بریم

به گزارش ورامین سیتی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، داوود آهنگری مربی تیم والیبال متین ورامین  اظهار داشت: حدود ۲ هفته از زمان آغاز تمریناتمان می گذرد ما برنامه های آماده سازی را بدون سرمربی و بازیکنان ملی پوش دنبال می کنیم.
وی تصریح کرد: با توجه به آن که جذب سرمربی خارجی نیاز به گذر زمان، نمی توان در مدت زمان کوتاه از مسئولان باشگاه توقع عقد قرارداد داشت: هم چنین نبود بازیکنان ملی پوش در ترکیب تیم امری طبیعی است چون آنها هم اکنون در جریان برنامه های تیم ملی هستند. در جلسه شورای لیگ شاهد بودیم که مسئولان اعلام کردند ممکن است لیگ برتر به دلیل حضور تیم ملی در رقابت های قهرمانی بین قاره ها حدود ۲۰ روز تعطیل شود.

مربی تیم والیبال متین ورامین اظهار داشت: ما مطمئن هستیم که بازیکنان ملی پوش تیم از نظر بدنی، تکنیکی و تاکتیکی در شرایط خوبی هستند، این موضوع تنها شامل حال ما نمی شود بلکه غیبت ملی پوشان در اکثر تیم های حاضر در لیگ برتر حاکم است. چون ما در حال حاضر سه تیم ملی (بزرگسالان، امیدها و ب) داریم که در مجموع ۳۶ بازیکن که حداقل عضو ۹ تیم لیگ برتری هستند در آنها فعالیت می کنند.

matin varamin kaleh 91 11 25 varamincity com %2847%29 گزارش تصویری / دیدار متین ورامین و کاله مازندران (2)

طبق هماهنگی های انجام شده قرار است نیکولای نیکولف بازیکن بلغار دفاع وسط تیم متین ورامین از روز دوشنبه تمریناتش را  با دیگر هم تیمی هایش در ورامین دنبال کند.

قرار است، مصطفی شریفات هم که بامداد امروز از مسابقات کشورهای اسلامی به تهران بازگشته است، روز دوشنبه نخستین جلسه تمرینی خود را با ورامینی ها انجام می دهد.

مجتبی میرزاجانپور، دیگر بازیکن تیم متین ورامین که همراه تیم ملی زیر ۲۳ سال به کشور آرژانتین سفر کرده است پس از پایان رقابت های  جهانی زیر ۲۳ سال و بازگشت به کشور در تمرینات تیم باشگاهی خود حاضر می شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.