خانه » اخبار و رویدادها » آخرین خبر از سرمربی جدید متین ورامین

آخرین خبر از سرمربی جدید متین ورامین

Img GetImage58 زوران گاییچ به متین ورامین می آید ؟

 

قائم مقام باشگاه متین ورامین گفت: در حال حاضر، در حال مذاکره نهایی با گائیچ هستیم و احتمالاً به زودی قرارداد این مربی امضا خواهد شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، تیم متین ورامین پس از حرف و حدیث های فراوان برای تیم داری در مسابقات لیگ برتر، تمرینات خود را به مدت ۲ هفته است که آغاز کرده و در آمادگی مناسبی برای شروع مسابقات به سر می برد.

کوروش بی نظیر در این زمینه اظهار داشت: متین ورامین برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال، تعدادی از بازیکنان سال قبل تیم به همراه بازیکنان جدیدی چون احسن شیرکوند ، سعید معروف کاپیتان تیم ملی و بهرام فرید از شهرداری ارومیه ، رضا نائینی از نوین کشاورز ، سید محمد موسوی و شهرام محمودی از کاله آمل ، علی نصر اصفهانی از آلمینیوم المهدی بندرعباس در رده امید می باشد را به خدمت گرفته است.
وی در مورد سرمربی تیم متین اظهار داشت:در حال حاضر، در حال مذاکره نهایی با گائیچ هستیم و احتمالاً به زودی قرارداد این مربی امضا خواهد شد.
بی نظیر در مورد آمادگی بازیکنان نیز اعلام کرد: بازیکنان از لحاظ آمادگی با تلاش های آقای آهنگری، مربی تیم در سطح خوبی هستند و با توجه به دیر شروع شدن تمرینات، تیم را به سطح خوبی از آمادگی رسانده  و بازیکنان تمام سعی خود را خواهند کرد که از سال قبل بهتر عمل کنند.
وی از حضور سعید معروف، سید محمد موسوی و شهرام محمودی در اردوی تیم ملی همچنین حضور میرزاجانپور در مسابقات زیر ۲۳ ساله های برزیل، مصطفی محمودی هم در مسابقات کشور های اسلامی و نیکولای نیکولوف هم در مسابقات قهرمانی اروپا حضور خبر داد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.