خانه » اخبار و رویدادها » اینها کسانی هستند که ۳۴ سال تحریم،ترور،تهدید و تجاوز را علیه ملت ایران دنبال می کردند

اینها کسانی هستند که ۳۴ سال تحریم،ترور،تهدید و تجاوز را علیه ملت ایران دنبال می کردند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سابقه دورغگویی سردمداران آمریکا گفت: روابط ایران و آمریکا به سادگی حل نمی شود.
شب گذشته سیدحسن نقوی حسینی در مراسم یادواره شهدا در مسجد ولیعصر(عج) روستای حصار بالا در ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار داشت: در دفاع مقدس، هزاران جوان غیرتمند این کشور به شهادت رسیدند تا این نظام و انقلاب حفظ شود.
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: دفاع مقدس دارای پیام های متعددی است که باید برای درک آن به وصیتنامه شهدا رجوع کرد.
وی اضافه کرد: در وصیتنامه های شهدا تأکید شده که از ولایت فقیه حمایت کنید و در روز قیامت، شهدا همه ما را بازخواست خواهند کرد که در تبعیت از ولایت چگونه عمل کرده اید و قطعا خداوند از کسی که آرمانهای شهدا را نادیده بگیرد، نخواهد گذشت.
آرمانهای شهدا را مفت معامله نکنیم
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سپس به مسئله مهم این روزهای کشور اشاره و عنوان کرد: در جریان سفر دکتر روحانی به آمریکا، اوباما به رییس جمهور ایران تلفن می زند و سرتعظیم در مقابل مقاومت ملت ایران فرود می آورد وگرنه اینها کسانی هستند که ۳۴ سال تحریم، ۳۴ سال ترور، ۳۴ سال تهدید و ۳۴ سال تجاوز را علیه ملت ایران دنبال می کردند اما مشاهده کردند که ملت ایران در مقابل زبان قلدر مأبانه می ایستد.
وی ادامه داد: ما این مذاکره را هم قبول نداریم و می گوییم که اینها دروغ می گویند و به آنها اعتماد نداریم چون مشاهده کردیم که دورغ فراوان و زیادی را مطرح کردند.
این مسئول یادآور شد: اوباما سال گذشته در مقابل دوربین رسانه ها اعلام کرد که می خواهد با ایران گفتگوی مستقیم کند و برخی در کشور قند در دلشان آب شد اما هفته بعد از آن، همین رییس جمهور آمریکا در کاخ سفید، تحریم ها علیه ایران را امضا کرد.
نقوی حسینی گفت: گام بعدی در مذاکره وجود ندارد چون اعتمادی به آنها نیست، ۳۴ سال است اموال ایران بدون هیچ دلیلی در آمریکا بلوکه شده و انواع تحریم ها علیه ملت ایران وضع می شود، تمامی این موارد بخاطر این است که ملت ایران بدنبال استقلال و آزادی است.
این نماینده مجلس افزود: زانو زدن آمریکا مقابل ملت ایران، به خاطر مقاومت و ایثار شهداست و نباید آرمانهای شهدا را مفت معامله کرد، باید دانست که روابط ایران و آمریکا به این سادگی حل نخواهد شد و جنایات آمریکا با یک تلفن از ذهن ملت ایران پاک نمی شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.