خانه » اخبار و رویدادها » فرهاد نظری افشار با متین ورامین قرارداد می بندد ؟

فرهاد نظری افشار با متین ورامین قرارداد می بندد ؟

matin varamin saypa 91 12 16 www varamincity com %2857%29 فرهاد نظری افشار: نقاط ضعف تیم کاله بیشتر از سایپاست

به گزارش ورامین سیتی به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ فرهاد نظری افشار دریافت کننده قدرتی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان که از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود،مورد عمل جراحی قرار گرفت.

فرهاد نظری افشار دریافت کننده اسبق تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: مدتها بود که از ناحیه کتف احساس درد شدید می کردم طبق آزمایشات و عکس های مختلفی که گرفتم مشخص شد که برای بهبودی کامل باید مورد عمل جراحی قرار بگیرم به همین خاطر پس از مسابقات لیگ برتر ۱۳۹۱ دوران درمان خود را آغاز کردم.

وی تصریح کرد: پزشکان متخصص ترجیح دادند برای اینکه بتوانم به والیبال حرفه ای خود ادامه دهم عمل جراحی کتفم را هر چه سریعتر انجام دهند و این کار در بیمارستان ایران مهر تهران زیر نظر دکتر خرسندی انجام شد.

دریافت کننده اسبق تیم ملی والیبال کشورمان یادآور شد: در حال حاضر حدود چهار ماه از عمل جراحی کتفم می گذرد خوشبختانه مشکل خاصی در این خصوص ندارم و برنامه‌های تمرینی توپی (سه دیس و دریافت) را در کنار کارهای بدنسازی با وزنه را به خوبی و بدون هیچ مشکلی انجام می دهم قرار است، از هفته آینده تمرینات اسپک را نیز آغاز کنم، البته می‌توانستم زودتر از این‌ها در این خصوص هم اقدام کنم اما به خاطر حساسیت زیادی که داشتم این کار را به تعویق انداختم تا دوباره دچار مشکل نشوم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برای معالجه به کلینیک تخصصی ورزشکاران در کشور قطر مراجعه نکرده است؟ اظهار داشت: نمی‌توانستم به این راحتی‌ها به پزشکان خارجی که از عملکرد آن‌ها هیچ گونه شناختی ندارم اعتماد کنم. من در حال حاضر که زیر نظر پزشکان ایرانی عمل جراحی خود را انجام داده‌ام هیچ گونه مشکل خاصی را احساس نمی‌کنم.

نظری‌افشار درخصوص وضعیت حضورش در لیگ برتر امسال گفت: فصل گذشته توانستم با تیم متین ورامین عنوان نائب قهرمانی را به دست آوریم، برای حضور در لیگ امسال از سوی مسئولان این باشگاه ابتدای سال تماس گرفته شده و در خصوص حضور در ترکیب امسال صحبت‌هایی کردم ولی تاکنون به طور رسمی اقدام خاصی در مورد عقد قرارداد با متین ورامین صورت نگرفته است و تکلیفم برای حضور در لیگ برتر امسال هنوز مشخص نیست.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.