خانه » اخبار و رویدادها » ۱۱۰ طلبه خواهر در حوزه کوثر ورامین تحصیل می کنند

۱۱۰ طلبه خواهر در حوزه کوثر ورامین تحصیل می کنند

طی مراسمی، سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران ورامین آغاز و طلاب علوم دینی تحصیل خود را در این مرکز آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز و با حضور طلاب جدید و قدیم حوزه علمیه کوثر ورامین، سال تحصیلی جدید طلاب خواهر شهرستان ورامین آغاز شد.

طاهره شاکری در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران کوثر ورامین به عنوان تنها مرکز تبلیغی خواهران ورامین، از سال ۱۳۷۵ و با توجه ویژه امام جمعه ونماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین کار خود را آغاز کرد.
مدیر حوزه علمیه کوثر ورامین افزود: از سال گذشته این مرکز به ساختمان جدید که از امکانات مناسب تحصیلی برخوردار است نقل مکان کرد و امروز این مرکز به عنوان محل نشر معارف اسلامی در شهرستان شناخته می شود.
وی ادامه داد: برای سال تحصیلی جدید تعداد ۳۰ طلبه خواهر پذیرش شدند که در مجموع ۱۱۰ طلبه برای سال تحصیلی ۹۲-۹۳ در حوزه علمیه خواهران کوثر ورامین مشغول به تحصیل خواهند بود.
این مسئول تأکید کرد: طلاب حوزه کوثر تاکنون توانستند در المپیاد علمی کشوری با کسب رتبه های برتر عنوان برگزیده را از آن خود کنند که این امر نشان دهنده سطح بالای علمی این مرکز است.
مدیر حوزه علمیه کوثر اضافه کرد: اگر سرباز واقعی باشیم باید به این نکته دقت کنیم که کسب نمره اساس کار و راه ما نیست، بلکه مهم جلب رضایت صاحب الزمان است، طلاب باید در همه مراحل زندگی چه در حوزه و و چه در خانه و بیرون از خانه، از خود سوال کنند که آیا رضایت امام زمان را توانسته اند جلب کنند؟
شاکری ادامه داد: حوزه علمیه خواهران به دلیل عدم پشتیبانی مالی با مشکلات عدیده ای روبرو است که نیازمند توجه ویژه مسئولین منطقه به این مرکز است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.