خانه » اخبار و رویدادها » ثبت نام حوزه علمیه خواهران ورامین آغاز شد

ثبت نام حوزه علمیه خواهران ورامین آغاز شد

مدیر حوزه علمیه خواهران ورامین گفت: امسال پذیرش‌ حوزه خواهران در سطح دو (کارشناسی) صورت می پذیرد و حوزه ورامین ۳۰ نفر ورودی خواهد داشت.

طاهره شاکری اظهار داشت: پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران از ۲۵ بهمن‌ماه آغاز شده است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به گسترش حوزه‌های علمیه پس از انقلاب اسلامی عنوان کرد:حوزه علمیه کوثر ورامین در سال ۷۴ و توسط حضرت آیت الله محمودی گلپایگانی با سابقه ترین امام جمعه کشور تاسیس شد.

این مسئول عنوان کرد: امسال پذیرش‌ها در سطح دو (کارشناسی) صورت می پذیرد و حوزه ورامین ۳۰ نفر ورودی دارد که ۲۵ نفر تمام وقت و ۵ نفر پاره وقت صورت می پذیرد.

وی بیان داشت: این ثبت نام تا ۱۲ اسفند ادامه خواهد داشت و برای اولین بار علاوه بر هموطنان عزیزمان اتباع خارجی نیز قابلیت ثبت نام در ایم حوزه ها را دارند.

مدیر حوزه علمیه کوثر ورامین افزود: از سال گذشته این مرکز به ساختمان جدید که از امکانات مناسب تحصیلی برخوردار است نقل مکان کرد و امروز این مرکز به عنوان محل نشر معارف اسلامی در شهرستان شناخته می شود.

این مسئول تأکید کرد: طلاب حوزه کوثر تاکنون توانستند در المپیاد علمی کشوری با کسب رتبه های برتر عنوان برگزیده را از آن خود کنند که این امر نشان دهنده سطح بالای علمی این مرکز است.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.