خانه » اخبار و رویدادها » آناستازی و کولاکوویچ در فهرست متین ورامین

آناستازی و کولاکوویچ در فهرست متین ورامین

والیبال مربیان ورامین

تلاش مسئولان تیم والیبال متین ورامین برای پیدا کردن یک مربی بزرگ خارجی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از تسنیم ، رایزنی مسئولان تیم والیبال متین ورامین برای پیدا کردن یک مربی بزرگ خارجی همچنان ادامه دارد. گزینه اصلی آنها برای هدایت تیم‌شان در فصل ۱۳۹۲، رائول لوزانو، مربی کوتاه قامت اما نامدار آرژانتینی بود که حتی مدتی قبل به ایران هم سفری داشت. در این میان اما فدراسیون جهانی والیبال، برنامه‌های متین ورامین را به هم ریخت. سرمربی پیشین تیم‌های ملی لهستان و آلمان حالا مدرس فدراسیون جهانی است.

ورامینی‌ها همچنان در بین نام‌های بزرگ به دنبال جانشین مصطفی کارخانه هستند. اولین گزینه آنها «زوران گاییچ» سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال یوگسلاوی، صربستان و مونته‌نگرو، روسیه و ایران است. او در سال ۲۰۱۱ هدایت تیم «رابیتا باکو» از لیگ زنان آذربایجان را به عهده گرفت. او با استفاده از ۵ بازیکن تیم ملی زنان صربستان که در تیمش بازی می‌کردند به مقام قهرمانی باشگاه‌های جهان در دوحه رسید.

گزینه بعدی «آندره آناستازی» است که در حال حاضر سرمربی تیم ملی لهستان است و «ایگور کولاکوویچ» سرمربی فعلی تیم ملی صربستان نیز مورد توجه مدیران متین ورامین قرار دارد. با هر ۳ مربی مکاتباتی صورت گرفته و منتظر جواب از طرف آنها هستند. در هر حال این تیم تا ۲۵ شهریور فرصت دارد که مربی جدید خود را به فدراسیون والیبال معرفی کند.

تمرینات تیم والیبال متین ورامین از روز شنبه ۲۳ شهریور ماه شروع می‌شود و مربی جدید، کارش را از ۳۰ شهریور آغاز خواهد کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.