خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » اجرای پروژه مهر در ۲۰۰مدرسه شهرستان ورامین

اجرای پروژه مهر در ۲۰۰مدرسه شهرستان ورامین

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت : پروژه مهر بمنظور آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید در ۲۰۰ مدرسه این شهرستان انجام شده است .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا،  مجتبی عرب عامری روز یکشنبه  گفت : ساماندهی بموقع نیروی انسانی ،آماده سازی مدارس برای حضور شاداب و با نشاط دانش آموزان در کلاس ، ایجاد نظم وانسجام از اهداف برگزاری این طرح است.

وی گفت : یکپارچگی فرآیند نظام آموزشی و بهره گیری بهتر از امکانات ، نیروی انسانی و تجهیزات موجود در دسترس در بالا بردن سطح بهره وری و افزایش کارایی از دیگر اهداف برگزاری این طرح است .

وی تصریح کرد : ستادهای اجرایی این طرح در قالب شش کمیته سازماندهی،تعمیر و تجهیز،توجیه و تبلیغ،تاییدصلاحیت ، نظارت و ارزیابی و انتصابات در طول اجرای این طرح در آموزش و پرورش فعالیت خود را انجام می دهند .

وی از صدور ابلاغ برای مسوولان این کمیته ها ، برنامه ریزی برای برگزاری دوره های ضمن خدمت به خصوص در مورد کتب جدید التالیف ، برگزاری جلسات کمیته ها ، تامین فضاهای آموزشی، توزیع به موقع کتب درسی و محوریت بخشیدن به اطلاع رسانی بیشتردر رابطه با ثبت نام دانش آموزان را از دیگر برنامه های پروژه مهر یاد کرد .

عرب عامری افزود : در راستای اجرای طرح پروژه مهر ۹۲ بیش از یکصد فعالیت آموزشی ، پرورشی ، اداری و خدماتی در مدارس شهرستان ورامین اجرا شد.

بیش از ۴۷ هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید را در ورامین آغاز می کنند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.