خانه » اخبار و رویدادها » سخنگوی کمیسیون امنیت ملی:با حمله آمریکا،حق دمشق برای حمله همه‌جانبه به اسرائیل محفوظ است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی:با حمله آمریکا،حق دمشق برای حمله همه‌جانبه به اسرائیل محفوظ است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از خبرگزاری فارس ؛ سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به مباحث مطروحه درباره احتمال حمله نظامی آمریکا به سوریه، گفت: تهدید آمریکا مبنی بر حمله به سوریه از پیروزی ارتش سوریه بر تروریست‌ها حکایت دارد و اگر آمریکا دست به اقدام نظامی علیه سوریه بزند اعتراف خواهد کرد که تروریست‌های خارجی و مزدور در سوریه شکست خورده‌اند.

وی با بیان اینکه ارتش سوریه، ارتشی قدرتمند است، افزود: در صورتی که آمریکا دست به اقدام نظامی علیه ملت سوریه بزند، باید پاسخگوی مجامع بین‌المللی باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سوریه آماده دفاع از تمامیت ارضی خود در مقابل هر تهدید خارجی است، تاکید کرد: در صورت تهاجم آمریکا به سوریه، ارتش سوریه حق خواهد داشت به سمت تمام منافع آمریکا در منطقه شلیک کند.

نقوی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی عامل کشتار مردم سوریه و حامی اصلی ترورییست‌هاست، اظهار داشت: در صورت حمله آمریکا به سوریه، حق دمشق برای حمله همه جانبه به سرزمین‌های اشغالی محفوظ خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به مخالفت قدرت‌های بزرگ منطقه با اقدام نظامی علیه سوریه گفت که در صورت هر اقدام نظامی علیه سوریه، ممکن است آمریکا با شرایط غیر قابل پیش‌بینی مواجه شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.