خانه » اخبار و رویدادها » رائول لوزانو در یک قدمی متین ورامین قرار گرفت

رائول لوزانو در یک قدمی متین ورامین قرار گرفت

 

500

 

مذاکرات تیم والیبال متین ورامین با مربی سرشناس آرژانتینی، مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از تسنیم ، تیم والیبال متین ورامین، سال گذشته در اولین فصل حضورش در لیگ برتر والیبال با هدایت مصطفی کارخانه به مقام نایب قهرمانی لیگ رسید اما در فصل جدید، مسئولان باشگاه متین اعلام کردند دیگر قصد تیمداری ندارند که به دنبال طرح این موضوع مصطفی کارخانه هم به تیم باریج اسانس کاشان پیوست.

چندی بعد نظر مدیران تیم ورامینی عوض شد و آنها اعلام کردند که می‌خواهند سهمیه ورامین را در لیگ حفظ کنند. به همین خاطر و برای اینکه مصطفی کارخانه نیز از مسئولان تیم والیبال شهرش دلخور نشود، قائم مقام باشگاه متین ورامین گفت که به دنبال یک سرمربی خوب خارجی برای این تیم است.

رائول لوزانو، سرمربی مشهور آرژانتینی و مربی پیشین تیم‌های ملی لهستان و آلمان، از همان ابتدا گزینه اصلی این تیم بود و حالا یکی از نزدیکان باشگاه  خبر داد که مقدمات حضور لوزانو در ورامین فراهم شده و او به احتمال ۹۹ درصد سرمربی فصل آینده تیم متین خواهد بود. این تیم برای فصل پیش رو، شهرام محمودی، سعید معروف و محمد موسوی را به خدمت گرفته و در مجموع ۷ بازیکن در اردوی تیم ملی دارد.

تمرینات تیم متین ورامین برای حضور در لیگ برتر والیبال ۱۳۹۲، در غیاب لوزانو و ملی‌پوشان این تیم از هفته آینده شروع می‌شود. لیگ برتر والیبال از اول آبان ماه با حضور ۱۲ تیم استارت می‌خورد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.