خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » عرب عامری: همراهی ملت عامل ثبات دولت است

عرب عامری: همراهی ملت عامل ثبات دولت است

IMG14252553 عرب عامری: تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش رویکرد فرهنگی و اخلاقی دارد

رئیس آموزش و پرورش ورامین ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: همراهی ملت عامل ثبات دولت است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ،  مجتبی عرب عامری  بابیان این که مردمی بودن، مهم ترین ویژگی و شاخصه اصلی نظام اسلامی است، رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر، الگویی برای همه دولتمردان دانست و اظهار داشت: این دو شهید ارزشی، همه توان خود را در راه آرمان های الهی امام راحل و انقلاب اسلامی گذاشتند.

وی افزود: هفته دولت یک فرصت طلایی برای بازگو کردن عملکرد دولت مردان و تبیین شگفتی‌های جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف است.
این مسئول عنوان کرد: ایمان و اراده راسخ مردم، پیروی از خط رهبری و حفظ آرمان های امام راحل و خون شهدا و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، موهبتی عظیم است که همواره باید شکرگذار باشیم و قدر این نعمت را بدانیم.
عرب عامری ادامه داد: مردم ایران اسلامی با صبر و استقامت در مقابل جنگ، تحریم ها و دشمنی ها ایستادگی کردند و امروز نیز در مواجهه با تهدیدهای مختلف، این ایستادگی را استمرار بخشیده است و این رفتار مردم فهیم ایران را جز با خدمتگزاری نمی توان جبران کرد.
رئیس آموزش و پرورش ورامین تأکید کرد: همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد، پایدار خواهد بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.