خانه » اخبار و رویدادها » جشن روز پزشک در ورامین برگزار می شود

جشن روز پزشک در ورامین برگزار می شود

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ؛ رییس سازمان نظام پزشکی ورامین گفت: جشن روز پزشک، همزمان با سالروز تولد حکیم ابو علی سینا در این شهرستان برگزار می شود.

دکتر سید علی اکبر سید مهدی با اشاره به فرا رسیدن سالروز تولد حکیم ابوعلی سینا اظهار داشت: ابن سینا در زمینه پزشکی خدمات بزرگی را به جامعه بشریت ارائه کرد، به همین منظور، سالروز تولد این دانشمند بزرگ، به عنوان روز پزشک ،گرامی داشته می شود.

وی افزود: حوزه سلامت، یک حوزه تک رشته‌ای نیست، بلکه تمام رشته‌ها و همچنین عوامل اجتماعی در آن نقش دارند، تمام این عوامل باید دست به دست هم دهند تا حوزه سلامت به سرانجام خوب برسد، ما نیز باید میان خود انسجام، اعتماد و همدلی را افزایش دهیم.
این مسئول عنوان کرد: روز پزشک فرصت مغتنمی است تا سیاستگذاران و مدیران عرصه آموزش پزشکی و بهداشت و درمان کشور، با همفکری، همراهی و مساعدت همه مجامع و نیروهای دلسوز جامعه پزشکی، سیاست ها و راهکارهای ترویج و اشاعه ارزش های معنوی و اخلاق پزشکی و ارتقاء جایگاه و منزلت شاغلین حرفه های پزشکی را مورد بازخوانی و توجه قرار داده و با برنامه ریزی و بهره مندی از توانمندی های ملی در عرصه تقنینی و اجرائی، مسئولیت ملی خویش را در جهت حل و رفع معضلات و مشکلات جامعه پزشکی کشور، به ویژه پزشکان جوان اداء کنند.
وی گفت: به منظور تجلیل از جایگاه و خدمات پزشکان ورامین، مراسم جشن روز پزشک با حضور مسئولین شهرستان ورامین، روز شنبه دوم شهریورماه ساعت ۱۳ در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.