خانه » اخبار و رویدادها » گزینه‌های هدایت متین ورامین مشخص شدند/ معرفی سرمربی در این هفته

گزینه‌های هدایت متین ورامین مشخص شدند/ معرفی سرمربی در این هفته

matin varamin saypa 91 12 09 varamincity %281%29 حضور متین ورامین در لیگ برتر والیبال سال 92

رائول لوزانو، حسین معدنی و فرهاد نفرزاده، گزینه‌های سرمربیگری تیم والیبال متین ورامین هستند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از تسنیم، تیم والیبال متین ورامین سال گذشته در اولین فصل حضورش در لیگ برتر والیبال به عنوان نایب قهرمانی لیگ رسید. این تیم برای فصل ۱۳۹۲ مصطفی کارخانه، سرمربی فصل گذشته خود را اختیار ندارد ولی در عوض ۳ مهره ارزشمند ملی‌پوش به نام‌های سعید معروف، محمد موسوی و شهرام محمودی به ورامین آمده‌اند.

ورامینی‌ها تا اینجای کار تیم خود را تکمیل کرده‌اند ولی هنوز برای انتخاب سرمربی به توافق نرسیده‌اند. با این حال مدیران باشگاه متین ورامین روی جذب یک سرمربی برجسته خارجی توافق دارند.

علیرضا فداکار، قائم مقام باشگاه متین ورامین  اظهارداشت: تیم، استخوان بندی خودش را پیدا کرده  و تمام بازیکنان و کادر فنی مورد نظرمان را به جز سرمربی جذب کرده‌ایم. هیئت مدیره باشگاه بعد از اینکه نتوانست با مصطفی کارخانه کار کند به شدت به دنبال یک مربی خوب خارجی است. رائول لوزانو، سرمربی سابق تیم‎های ملی لهستان و آلمان، گزینه اصلی ماست و ما منتظر توافق هر ۲ طرف هستیم.

فداکار ادامه داد: البته گزینه داخلی جایگزین هم مد نظر ما هستند. فرهاد نفرزاده، سرمربی فصل پیش سایپا و سرمربی تیم جوانان و حسین معدنی، مربی تیم ملی والیبال جدی‌ترین گزینه‌های داخلی ما هستند. در هر حال ما در این هفته، سرمربی تیم را انتخاب می‌کنیم تا تمرینات‌مان هر چه زودتر آغاز شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.