خانه » اخبار و رویدادها » دفاع تمام قد نماینده ورامین از کابینه؛خصوصاً نجفی و ربیعی

دفاع تمام قد نماینده ورامین از کابینه؛خصوصاً نجفی و ربیعی

naghavi-varamincity

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایلنا ، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس نهم گفت : وزیر کار باید بر حوزه‌های کارگری و تامین اجتماعی تسلط کامل داشته باشد و با دغدغه‌های بازنشستگان، حقوق کارگران و فضای تولید و…. احساس بیگانگی نکند که این مساله در وزیر کار پیشنهادی به وضوح دیده می‌شود.

وی ادامه داد: وزیر کار باید با آشنایی با بدنهٔ کارگری منازعات کارفرمایی و کارگری را نیز پایان دهد چرا که این منازعات در ‌‌نهایت باعث خسارت به هر دو گروه و تولید کشور می‌شود.

نقوی در ادامه نجفی را وزیری هوشمند تلقی کرد و افزود: قطاری که حرکت نمی‌کند را سنگ نمی‌زنند اگر ایشان فرد توانمندی نباشند که من معتقدم توانمند‌ترین فرد کابینه است دیگران در پی تخریب وی بر نمی‌آمدند. کارآیی و مقبولیت ایشان بود که باعث شد تا دیگران حساسیت عجیبی به خرج دهند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: به هر حال آنچه در خصوص همه وزرا صادق است توانمندی و مدیریت قابل قبول و تجربه این افراد است که یکی از نقاط  قوت کابینهٔ پیشنهادی به شمار می‌آید.

——————————–

1418_435

علی ربیعی در کنار میرحسین موسوی ؛ ساعت پایانی ۲۲ خرداد ۱۳۸۸

نزدیکی ربیعی با موسوی به حدی بود که در اولین کنفرانس مطبوعاتی که موسوی در آن نظام را متهم به تقلب در انتخابات کرد، ربیعی یکی از معدود افرادی بود که با او وارد سالن نشست خبری می شود و در آن جلسه با وجود آنکه هنوز برگزاری انتخابات به پایان نرسیده بود موسوی پیروزی خود را اعلام کرده و نظام را به تقلب متهم می کند تا فتنه بزرگ کلید بخورد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.