خانه » اخبار و رویدادها » آقای نقوی موضع خود را در خصوص کابینه یازدهم شفاف کنید

آقای نقوی موضع خود را در خصوص کابینه یازدهم شفاف کنید

کشور عزیزمان در این روزها شرایط حساسی دارد و کابینه ای در حال شکل گیری است که به زعم خیلی از کارشناسان با وعده های پیش از انتخابات رئیس جمهور محترم فاصله زیادی دارد.

در این میان نقش نمایندگان محترم مجلس در اصلاح این روند و باز رسانی مسیر حرکت دولت یازدهم به سمت اعتدال واقعی از اهمیت به سزایی برخوردار است به گونه ای که در خوشبینانه ترین حالت به نظر می رسد آقای روحانی به واسطه فرار از فشارها، تعدادی از وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرده و امید دارد مجلس با عدم رای اعتماد به این وزرای پیشنهادی جور ایشان در «نه» گفتن به آنان را بکشد.

با وجود این شرایط حساس چند روزی است به رفتار و صحبت های کم و بیش نمایندگان علی الخصوص نماینده شهر خودمان دقیق شده ام تا برای چندمین بار هم که شده سنگ معیاری بر عملکرد آنان در شرایط حساس زده باشم.

در این میان برخی از نمایندگان که انتظار از آنان زیاد هم بود گل کاشتند و با نطق های انقلابی خود به مجلس رنگ و بوی جهادی دادند و به همه ثابت کردند که وکیل ملت اند نه بازیگر سیاسی نان به نرخ روز خور. اما برخی دیگر نیز که انتظار ما را به همراه داشتند با تغییر موضعی باور نکردنی به هر چه فتنه گر در ترکیب دولت بود مهر تایید زدند.

اما نکته ای که برای بنده و خیلی ها جای سوال دارد این است که در این فضا و با وجود معرفی برخی وزرای پیشنهادی به مجلس که دخیل بودنشان در فتنه ۸۸ بر همه اظهر من الشمس است نماینده شهر ما چه موضعی داشته است؟؟

و آیا اهمیت رای آوردن کابینه ای با افراد دخیل در فتنه به اندازه وقف دانشگاه آزاد برای او اهمیت داشته که جزو مخالفین این افراد ثبت نام و سخنرانی کند یا خیر؟ و آیا ایشان هنوز هم بر مبانی اصولگرایی پایبندند و یا بر خلاف نمایندگان محترم لر که این روزها هر کدام لر بودن خود را ارجح بر دفاع یا رد یک وزیر می دانند بر سر اصول خود نمانده و ترجیح داده سکوت کند تا فضای دولت یازدهم به ضرر او تغییر نکند؟

این ها سوالاتی است که در ذهن ما شکل گرفته بود به همین خاطر از برخی دوستان که در صحن مجلس حضور داشتند خواستیم تا از روند فعالیت نماینده شهرستان اطلاعاتی در اختیار ما قرار دهند. اما به نظر می رسد بهتر آن است که ایشان خود به این سوالات پاسخ دهند تا مواضعشان برای همه بهتر آشکار گردد.

و العاقبه للمتقین

۱۱ نظر

  1. برای من هم جای تعجب داشت که چگونه ایشان در این مقطع حساس سکوت کرده اند.
    ایشان باید برای مردم پیشوا و دو شهرستان دیگر توضیح دهند که آیا اصلا به عنوان موافق یا مخالف ثبت نام کرده بودند.
    همچنین می بایست توضیح دهند که به کدام یک از وزرای پیشنهادی رای مثبت می دهند و به کدام رای منفی .

    • به نظر شما واقعا آقای نقوی نظری هم داره؟
      من بعید میدونم !
      ایشون کلا ممتنعه!
      توی این چند سال حضور در مجلس ما خاصیت قابل توجهی از ایشون ندیدیم
      از حق نگذریم ایشون یک جا خیلی خاصیت از خودشون نشون دادند و اون تلاش تمام قد برای پاره پاره کردن شهرستان ورامین و جدایی قسمت اعظم شهرستان از بدنه ی اون بود

      • حسین اقا ساده نباش
        ایشون دکترای علوم سیاسی دارند و مطمئن باشید با این به قول شما پاره پاره کردن شهرستان ، دفعه ی بعد نیز راهی مجلس خواهد شد . چون عده ای از این جدایی غیر منطقی ناراحت و عده ای دیگر نیز صرفا در حال حاضر خوشحال هستند و به جدایی برنامه ریزی نشده و غیرهدفمند این قضیه توجهی ندارند.

        • دکترای علوم سیاسی ای که هیچ تحلیل درستی از وضع جامعه و شرایط سیاسی اون نداره به درد چی میخوره؟؟؟؟؟؟ ایشون اگه واقعا ((…نظرات حاوی توهین منتشر نمی شود…))

        • در ضمن اگر مردم دوباره به ایشون رأی بدن یعنی اینکه هیچ علاقه ای به سرنوشت شهری که توش زندگی میکنن ندارند چون آقای نقوی واقعا توی این ۸ سال کاری برای مردم نکرد. به جز اینکه برای آدمهای باند خودش اشتغال ایجاد کرد خاصیت دیگه ای از خودش نشون نداد

          • اتفاقا یکی از انتقادات جدی من به ضعف های آقای نقوی ، عدم انجام خوب وظایفش یعنی نظارت و قانونگذاری است که ایشان به جای این وظیفه ، در امور شهرستان دخالت می کند و در ختم ها شرکت می کند و … .
            اگر ایشان به جای وقتی که می گذارد و از تهران به سه شهرستان و روستاهای آنها برای مراسم ختم می آید ؛ می نشست و با همکارانش طرح مفیدی برای مردم می داد ؛ هم اموات و هم احیا و هم از همه بالاتر خدواند متعال از ایشان راضی می شدند .

      • عزیزم چشماتو باز کن تا کامل ببینی چه تحولی در شهرستان رخ داده

        • علی آقا تحولاتی که در شهرستان رخ داده است مربوط به ایشان بوده است ؟!
          اگر جاده ی ورامین تعریض شد
          اگر مترو کلید خورد و در حال راه اندازی است
          اگر چند ورزشگاه برای جوانان ساخته شد
          اگر احداث بیمارستان کلید خورد
          اگر بعد از چندین سال جاده ورامین قرچک آسفالت شد
          و ده ها اگر دیگر …
          مربوط به دولت بوده است.
          ایشان باید توضیح دهند که چه تلاش هایی برای تصویب قوانینی که برای مردم مفید باشند را انجام داده اند ؟!

  2. آقای نقوی در این روزهای حساس به نفعشان نیست که خودنمایی کنند و فعلا نقش ((…نظرات حاوی توهین منتشر نمی شود…)) رو بازی میکنند. برای اینکه ایشون قبل از انتخابات از کاندیدایی حمایت میکردند که الان رای نیاورده و براشون بهتره که خودشون رو مخفی کنند تا آبها از آسیاب بیوفته. در ضمن هنوز زمان انتخابات نزدیک نشده که آقای نقوی فعالیت خاصی از خودشون نشون بدن. چون تجربه ثابت کرده که آقای نقوی چند ماه مونده به زمان انتخابات فعالیتهاشون رو شروع میکنند و تازه یادشون میوفته که باید با مردم ملاقات کنند و در مجلس صحبت کنند. خدا رو شکر میکنیم که هر ۴ سال یکبار انتخاباتی برگزار میشه و افرادی مثل آقای نقوی یادشون میوفته که به رای مردم شهرستان احتیاج دارن و باید وعده های واهی بدن و بعد از انتخابات هم خلف وعده کنند

  3. من حاضرم که تمام ختم های کل شهرستان ورامین رو برم و از زیر هیچ کدومش در نرم اما آقای نقوی حقوقش رو بده به من. اگه قرار بود کار نماینده ی یه شهر بجای رسیدگی به مشکلات شهر و صحبت کردن توی جلسات علنی چیزی جز ختم رفتن نباشه خب اینو که هر کسی میتونه انجام بده.

  4. واقعا تحلیلاتان غلط بود آیا نماینده باید الزاما با یک دولت دوست و الزاما با همه اعضای دولت جایگزین دشمت باشد؟؟؟؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.