خانه » اخبار و رویدادها » پیام تسلیت فرهنگیان ورامین در پی در گذشت حاج جبرییل قبادی

پیام تسلیت فرهنگیان ورامین در پی در گذشت حاج جبرییل قبادی

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، فرهنگیان ورامین با صدور پیامی ،درگذشت اسوه ایثار و فداکاری حاج جبرئیل قبادی را تسلیت گفتند.

در قسمتی از این پیام آمده است: پدران و مادران مادران شهیدان سرافراز، ذخایر گرانبها و سندهای افتخار مردم فداکار ما هستند و با فقدان هر یک از آنان سرمایه سترگی از دست میرود و ستاره ای فروزان غروب می کند و جانی پاک به ابدیت می پیوندد و نسیم روح نواز یاد و خاطره شهیدان و مربیان آنان بر جانها میوزد .

پرورش جوان خداجوی ودلاوری هم‌چون شهیدان بزرگوار محمد،بهروز و ناصر قبادی، نماد والایی از درک و غیرت دینی و دغدغه صیانت از آرمان‌های اسلام ناب محمدی، در دوران حیات پربرکت مرحوم حاج جبرئیل قبادی بود که زیباترین جلوه‌های عشق به اسلام و مردم را به نمایش گذاشت. درود خداوند بر پرورش‌دهندگان مجاهدان راه حق که همواره رنج دوران را برای شکوفایی و بالندگی حقیقت اسلام تحمل کرده‌اند.

این پیام ادامه داده است:جهاد گر راه خدا و انسان مؤمن ، صبور و خیرخواه پدر شهید جناب حاج جبرئیل قبادی به دیدار حضرت حق شتافت تا پاداش فداکاری و ایثار و عمل صالح خود را از خداوند متعال دریافت کند، روح او شاد و با اولیاء خدا محشور باد .

در پایان این پیام آمده است:فرهنگیان غیور و مومن ورامین این مصیبت را به خانواده معزز و مکرمش و همه همراهان و دوستداران این عزیز تسلیت عرض می کند و برای ایشان از پیشگاه حضرت حق، علو درجات و برای بازماندگان محترمش صبر ، اجر و سلامت مسالت می نماید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.