خانه » اخبار و رویدادها » بنا به توصیه دکتر لاریحانی،نگاه نمایندگان به اعضاء پیشنهادی کابینه مثبت است!

بنا به توصیه دکتر لاریحانی،نگاه نمایندگان به اعضاء پیشنهادی کابینه مثبت است!

سید حسین نقوی حسینی ، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو یی پیرامون تایید گزینه های پیشنهادی دکتر روحانی توسط نمایندگان مجلس، گفت: بنا به توصیه دکتر لاریحانی مبنی بر تعامل مجلس با دولت یازدهم ،نگاه نمایندگان به اعضاء پیشنهادی کابینه مثبت است.

وی تاکید کرد: نگاه مثبت  نمایندگان به معنی رای آوری همه گزینه های پیشنهادی دولت یازدهم نیست.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک پیرامون نظر نمایندگان مجلس در مورد مواضع وزراء پیشنهادی دکتر روحانی اذعان کرد: برای مجلس مواضع افراد در قبال فتنه ۸۸ مهم بوده لذا وزراء پیشنهادی باید مواضع خود را کاملاً شفاف و روشن سازند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: رد صلاحیت وزرای پیشنهادی آقای روحانی در دوره های قبلی برای کاندیداتوری نمایندگی مجلس شورای اسلامی و یا ریاست جمهوری ملاکی برای رد صلاحیت آنها در حوزه اجرایی   نمی باشد مگر اینکه این رد صلاحیت ها از صلاحیت های عمومی افراد برای حوزه اجرا بکاهد و شروط مورد نظر را از دست بدهند.

دکتر نقوی در مورد اعتدال گرایی آقای روحانی در زمینه انتخاب افراد به عنوان وزراء دولت یازدهم ، خاطرنشان کرد: آقای روحانی در تبلیغات پیش از روز انتخابات تاکید کرد که از اصولگراها در مدیریت ها استفاده می کنم، این جمله به این معنی نیست که حتماً از اصولگراها بخواهند در کابینه خود استفاده کنند، ولی در دولت های نهم و دهم مدیران و وزرای بسیار خوب و کار کشته ای داشتیم که می شد از آنها نیز استفاده کرد.

ورامین ما

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.