خانه » اخبار و رویدادها » محرومیت برخی بازیکنان جدید و قدیم متین ورامین کاهش یافت

محرومیت برخی بازیکنان جدید و قدیم متین ورامین کاهش یافت

matin varamin saypa 91 12 16 www varamincity com %282%29 گزارش تصویری دیدار سوم متین ورامین و سایپا (1)

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا، لیگ برتر والیبال در فصل گذشته حاشیه های زیادی داشت و درگیری های زیادی بین تماشاگران، بازیکنان و مربیان تیم های مختلف رخ داد.
در اواخر رقابت های فصل گذشته اتفاقاتی در مرحله پلی آف و همین طور دیدار تیم های شهرداری ارومیه و پیشگامان کویر یزد رخ داد که باعث شد کمیته انضباطی برای برخی از مسئولین، بازیکنان و مربیان پنج تیم محرومیت و جرایم نقدی متعددی در نظر بگیرد.
قرار بود این محرومیت ها از ابتدای فصل آینده لیگ برتر اجرایی شود اما کمیته تجدید نظر فدراسیون والیبال بیشتر این محرومیت ها را به حالت تعلیق درآورد.
حکم کمیته انضباطی برای بازیکنان، مربیان و مسئولین تیم های شهرداری ارومیه، کاله آمل، پیکان تهران، متین ورامین و سایپای البرز و رای کمیته تجدید نظر درباره آنها به شرح زیر است:
مهدی اصغرزاده سرپرست تیم شهرداری ارومیه به سه جلسه محرومیت قطعی وپنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود که این حکم تایید شد.
علیرضا نادی بازیکن فصل گذشته تیم شهرداری ارومیه به سه جلسه محرومیت قطعی وپنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود که این حکم به یک جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان لیگ سال ۹۲ و سه میلیون تومان جریمه نقدی تغییر یافت.
سعید معروف بازیکن فصل قبل شهرداری ارومیه به یک جلسه محرومیت قطعی محکوم شده بود که این محرومیت به یک جلسه تعلیقی تبدیل شد.
احسن الله شیرکوند بازیکن فصل گذشته شهرداری ارومیه به چهار جلسه محرومیت قطعی و پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود که این حکم به دو جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان لیگ ۹۲و سه میلون تومان جریمه نقدی تغییر کرد.
فرهاد پیروت پور بازیکن شهرداری ارومیه به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم شده بود که این حکم توسط کمیته تجدید نظر تایید شد.
پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و هشت میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود که این حکم به یک جلسه محرومیت و چهار میلیون تومان جریمه نقدی کاهش یافت.
فرهاد ظریف بازیکن فصل گذشته پیکان به دو جلسه محرومیت و پرداخت پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود که این حکم به دو جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان لیگ ۹۲ و سه میلیون تومان جریمه نقدی تغییر کرد.
امیر حسینی بازیکن تیم پیکان به یک جلسه محرومیت و دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود که این حکم به یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان لیگ ۹۲ و دو میلیون تومان جریمه نقدی تبدیل شد.
محمد موسوی بازیکن فصل گذشته کاله آمل به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و هشت میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود که این حکم به یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان لیگ ۹۲ و چهار میلیون تومان جریمه نقدی کاهش یافت.
رضا قرا بازیکن کاله آمل به دو جلسه محرومیت و پرداخت پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود که این حکم به یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان لیگ سال ۹۲ و دو میلیون و پانصد هزار تومان جریمه نقدی تغییر یافت.
فرهاد نفرزاده سرمربی تیم سایپای البرز به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم محکوم شده بود که این حکم توسط کمیته تجدید نظر تایید شد.
سامان فائزی بازیکن فصل گذشته تیم سایپا به دو جلسه محرومیت و پرداخت پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود که این حکم به دو جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان لیگ ۹۲ و پنج میلیون تومان جریمه نقدی تغییر کرد.
مجتبی میرزاجانپور و فرهاد سال افزون بازیکنان تیم متین ورامین هر کدام به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بودند که حکم این دو بازیکن به یک جلسه محرومیت قطعی، یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان لیگ ۹۲ و پنج میلیون تومان جریمه نقدی تغییر یافت.
امیرعلی محمد فتحعلی بازیکن تیم متین ورامین به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و ۲ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود که این حکم تایید شد.
همچنین کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پیش از این امیرحیاتی آنالیزور شهرداری ارومیه را به دومیلیون تومان جریمه نقدی، مرتضی عهدی را به دو جلسه محرومیت و دو میلیون تومان جریمه نقدی، سعید علی اصغری تدارکات تیم پیکان را به یک فصل محرومیت، محمدرضا حسینی پویا و مصطفی حیدری بازیکنان تیم سایپا به تذکر کتبی با درج در پرونده و محمد شریعتی بازیکن تیم کاله آمل را به سه جلسه محرومیت و هشت میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرده بود که درباره این افراد هیچ اشاره ای در حکم کمیته تجدید نظر وجود ندارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.