خانه » اخبار و رویدادها » زاهدی: خبرهای خوشی از تیم والیبال متین ورامین در راه است

زاهدی: خبرهای خوشی از تیم والیبال متین ورامین در راه است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ؛ سرپرست تیم والیبال متین ورامین با اشاره به جذب بازیکنان بزرگ در این فصل گفت: هنوز فرصت برای جذب بازیکن داریم و خبرهای خوشی از تیم والیبال متین ورامین در راه است

مصطفی زاهدی درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: با توجه به عملکرد مثبت تیم در فصل گذشته سطح توقعات از متین ورامین برای فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال بالا رفته است به همین علت رایزنی ومذاکره با بازیکنان و مربیان مطرح کشور آغاز شده است.

وی افزود: با موافقت مدیرعامل شرکت کاراسازه متین مقدمات جذب بازیکن و مربی برای فصل جدید فراهم شده و به زودی خبرهای خوشی را از متین ورامین خواهید شنید.

زاهدی سپس به تأثیرات تشکیل تیم والیبال متین در سطح شهرستان ورامین پرداخت و عنوان کرد: از سال گذشته شور وصف ناپذیری بین جوانان و نوجوانان ورامینی ایجاد شده و اکنون شاهد هستیم جوانان ورامینی برای پرنمودن اوقات فراغت خود به جای فوتبال به سمت رشته والیبال تمایل پیدا کرده اند.

سرپرست متین ابراز امیدواری کرد تا در فصل جدید از پتانسیل های موجود شهرستان استفاده شود و متین ورامین با حضوری قدرتمند در رقابتهای لیگ، مقام برتر این مسابقات را کسب کند.

خبرهای دریافتی حاکی از آن است که تاکنون محمد موسوی عراقی(بهترین مدافع روی تور جهان)، سعید معروف (بهترین پاسور ایران)، احسن الله شیرکوند و شهرام محمودی با تیم متین ورامین به توافق رسیده اند و قراردادهای مجتبی میرزاجانپور و نیکلای نیکولوف دو بازیکن مطرح این تیم نیز تمدید شده است.

تنها نگرانی این تیم عدم حضور مصطفی کارخانه در کنار تیم است که تاکنون جایگزین آن نیز انتخاب نشده است.

گفتنی است متین ورامین فصل گذشته در اولین حضور خود در مسابقات لیگ برتر والیبال با هدایت مصطفی کارخانه سرمربی بومی ورامینیها، به فینال مسابقات راه پیدا کرد و با شکست مقابل کاله آمل به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.