خانه » اخبار و رویدادها » بخشدار مرکزی ورامین: حمایت از فلسطین از آرمانهای امام(ره) است

بخشدار مرکزی ورامین: حمایت از فلسطین از آرمانهای امام(ره) است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، بخشدار مرکزی شهرستان ورامین گفت: حمایت از فلسطین با آرمانهای انقلاب اسلامی عجین شده است.

 سید رضا طباطبایی که بعنوان سخنران روز جهانی قدس در جمع راهپیمایی کنندگان و نمازگزاران خیرآباد سخن می گفت، با تجلیل از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی بر اساس نقشه ای از پیش تعیین شده توسط استکبار جهانی شکل گرفت.

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین ادامه داد: انگلیس با فراهم آوردن زمینه حضور یهودیان سایر کشورها بر اساس تئوری “سرزمین بدون ملت برای ملت بدون سرزمین” سبب تشکیل این رژیم غاصب شد.

امام(ره) موضوع قدس را جهانی کرد

وی سپس به نقش حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس اشاره و عنوان کرد: موضوع قدس ابتدا موضوعی عربی بود اما امروز و با اعلام روز جهانی قدس توسط امام بزرگوار قدس به موضوعی جهانی تبدیل شده است.

سید رضا طباطبایی افزود: امام(ره) مساله فلسطین را مساله کل جهان اسلام دانست و امروز حمایت از فلسطین با آرمان های انقلاب اسلامی عجین شده است.

این کارشناس مسایل فرهنگی یادآور شد: امام بزرگوار ما رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد و غاصب معرفی کرد و خواستاری بیداری تمام ملل مسلمان و وحدت آنها علیه این رژیم منحوس شد.

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین، حضور پر شور امت خداجوی ایران اسلامی به ویژه ملت عزیز ایران در راهپیمایی روز قدس را تودهنی به یاوه گویان استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: بدانید به یاری خداوند شکست رژیم اشعالگر قدس قطعی است و در آینده ای نزدیک به وقوع خواهد پیوست.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.