خانه » اخبار و رویدادها » عرب عامری: دانش آموزان و فرهنگیان ورامین در تمام عرصه ها موفق هستند

عرب عامری: دانش آموزان و فرهنگیان ورامین در تمام عرصه ها موفق هستند

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ورامین تصریح کرد: درخشش دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان ورامین در عرصه های گوناگون آموزشی، پرورشی و دیگر جنبه های مختلف به ویژه عرصه علمی زبانزد خاص و عام است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، مراسم تودیع و معارفه معاون آموزش متوسطه و مسئول ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش شهرستان ورامین پیش از ظهر یکشنبه با حضور مجتبی عرب عامری رئیس آموزش و پرورش ورامین و دیگر مسئولان آموزش و پرورش ورامین برگزار شد.

 

در این مراسم طی حکمی از طرف مدیر آموزش و پرورش ورامین “مجتبی راندی” به سمت معاون آموزش  متوسطه مدیریت آموزش و پرورش ورامین منصوب شد.

 

همچنین در این نشست طی ابلاغی از سوی مجتبی عرب عامری مدیر آموزش و پرورش ورامین “محمد ابراهیم بهرام پور” به عنوان مسئول ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش ورامین معرفی شد.

 

درخشش دانش آموزان و فرهنگیان ورامین زبانزد خاص و عام است

 

مجتبی عرب عامری در این مراسم گفت: درخشش دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان ورامین در عرصه های گوناگون آموزشی، پرورشی و دیگر جنبه های مختلف به ویژه عرصه علمی زبانزد خاص و عام است.

 

وی افزود: این درخششها و موفقیتها مرهون زحمات معلمان و همکاران اداری و فعالان عرصه تعلیم و تربیت است.

 

رئیس آموزش و پرورش ورامین ضمن تقدیر از رسول تاجیک معاون سابق آموزش و پرورش این مدیریت از فعالیتهای کارساز و سازنده ایشان در دوران خدمت آموزشی قدردانی و تشکر کرد و برای معاون جدید این مدیریت آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

 

معاون سابق آموزش متوسطه آموزش و پرورش ورامین نیز در این جلسه به تشریح برنامه ها حوزه آموزشی آموزش و پرورش پرداخت.

 

رسول تاجیک با تقدیر و تشکر از حمایتهای مدیریت آموزش و پرورش، اعضای شورای معاونین، مدیران و مسئولان حاضر در جلسه، همکاری و مساعدت آنها را یکی از عوامل موفقیت خود در دوران خدمت خواند.

 

هر مسئولیت به منزله سنگر جدیدی برای خدمت کردن به نظام است

در ادامه مرتضی علیان نژاد مسئول سابق ارزیابی و عملکرد مدیریت آموزش و پرورش ورامین نیز در این مراسم گفت: همگی ما سربازان ولایت هستیم و هر مسئولیت به منزله سنگر جدیدی برای خدمت کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.