خانه » اخبار و رویدادها » داود آهنگری خبر پیوستن محمد موسوی،سعید معروف و شهرام محمودی به متین را تایید کرد

داود آهنگری خبر پیوستن محمد موسوی،سعید معروف و شهرام محمودی به متین را تایید کرد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از والیبال ایران ، داود آهنگری کمک مربی فصل گذشته متین ورامین در مورد وضعیت نقل و انتقالات در شهر ورامین اظهار  نمود: متین امسال تیمی قدرت مند تر از سال گذشته را روانه مسابقات خواهد کرد،ورامین در حال حاضر با سه تن از بهترین بازیکنان لیگ قبل و مسابقات لیگ جهانی به توافق رسیده است.

متن گفتگوی ایشان را در ادامه می خوانیم:

* آقای آهنگری حال و هوای والیبالی  این روز های ورامین در نقل و انتقالات چگونه است؟

تیم متین ورامین این فصل در راستای تقویت نقاط ضعف و قوت خودش دست به چند تغییر در تیم خود زده است. همونجور که در سایت تربیت بدنی اداره کل آمده است در حال حاضر متین ورامین ۴ تن از بهترین بازیکنان که سه نفر از آن ها در حال حاضر پیراهن تیم ملی را بر تن دارند به توافق رسیده است.

*در این رابطه بیشتر توضیح می دید،گفته میشه متین درحال مذاکره با شهرام محمودی،سعید معروف و محمد موسوی است و با آن ها به توافق رسیده است؟

بله درسته،متین و مهندس قنبر در راستای سیاست جذب بازیکن با احسن شیرکوند لیبروی سال های نه چندان دور تیم ملی،آقای موسوی عراقی بهترین مدافع روی تور آسیا،شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی و میر سعید معروف کاپیتان و پاسور اول تیم ملی  کشورمان به توافق رسیده است.

* وضعیت قرار داد بازیکنان سال گذشته چگونه است؟

بازیکنان پارسال به دو دسته تقسیم می شوند،دسته اول بازیکنان زیر ۲۸ سال مثل آقای مجتبی میرزاجانپور،مصطفی شریفات،امیر فتحعلی و… که با باشگاه قرار داد دوساله دارند.دسته دوم بازیکنان،بازیکنان بالای ۲۸ سال ما هستند که مسئولیت تمدید قرار داد این بازیکنان بر عهده آقای فداکار قائم مقام باشگاه متین  می باشد.

*یکی از نگرانی هایی که برای هواداران متین در حال حاضر وجود داره مشخص نبودن سر مربی این تیم برای حضور در فصل آینده است و در حال حاضر باشگاه در حال جذب بازیکن هم هست.

چندی پیش جلسه ای در شهرستان ورامین برگزار شد و مهندس قنبر به عنوان اسپانسر تیم متین ورامین که جا داره همینجا از ایشون تشکر کنیم و نباید فراموش کنیم که متین سال گذشته با حمایت های ایشون به نایب قهرمانی رسید،زمانی که تیم متین بسته شد و قرار شد تیمی قدرتمند رو هم روانه مسابقات کند یکی از شرط هایی که در جلسه مطرح شد،قرار شد یک مربی خوب خارجی هدایت متین را در این فصل بر عهده بگیرد با توجه به این که آقای کارخانه با باریج اسانس کاشان به توافق رسیده بود و باشگاه به تب به دنبال جایگرین ایشان بود،شما مطمئن باشید هر مربی بیاید خواستار سعید معروف است،هر مربی بیاید از موسوی عراقی استقبال می کنند و این بازیکنان در حال حاضر از بهترین های ایران هستند.

*در آخر به سراغ تیم ملی می رویم،عملکرد تیم ملی را در مسابقات لیگ جهانی چگونه ارزیابی می کنید؟

اول از همه باید بگویم موفقیت تیم ملی ما و آمادگی بازیکنان ما به پشتوانه لیگ قوی ماست،شما دقت کنید می بینید از همین تیم متین ورامین که نایب قهرمان سوپر لیگ کشور شد هیچ بازیکنی به تیم ملی دعوت نمی شود  از آلمینیوم بندرعباس هم کسی دعوت نمی شود،سطح بازیکنان والیبال ما امروز فوق العاده رشد کرده و موفقیت تیم ملی ما به پشتوانه لیگ قوی بود که سال گذشته داشتیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.