خانه » اخبار و رویدادها » فشار آب در خیابان شهید رجایی جنوبی ورامین به حد تعادل رسید

فشار آب در خیابان شهید رجایی جنوبی ورامین به حد تعادل رسید

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، منصور جنتی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز عملیات حفاری یک حلقه چاه آب آشامیدنی در شریف آباد خبر داد و افزود: به منظور تأمین آب شرب مورد نیاز شهروندان شریف آباد و پاسخگویی به نیاز و مصرف روزافزون مشترکین، یک حلقه چاه در مخزن ۱۰ هزار  مترمکعبی این شهر در حال حفاری است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با حفر این چاه میزان تولید آب در این شهر افزایش می یابد، عنوان داشت: با توجه به افزایش ساخت و ساز و رشد جمعیت حفر این چاه در برنامه کاری شرکت آبفای جنو ب شرقی قرار گرفت.

جنتی ادامه داد: شیوه حفر این چاه به صورت دورانی است و بعد از اتمام عملیات حفاری، تجهیز و در مدار بهره برداری قرار می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای عملیات سه راهگیری در شبکه توزیع آب شهر ورامین، گفت: با تلاش کارکنان واحد امداد آبفای ورامین یک مورد سه راهگیری در شبکه آبرسانی این شهر  با موفقیت انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران اضافه کرد: به منظور تنظیم و تقویت فشار آب شبکه توزیع در منطقه خیابان شهید رجایی جنوبی یک مورد سه راهگیری با استفاده از لوله و اتصالات استاندارد و لازم اجرا شد.

فشار آب در خیابان شهید رجایی جنوبی ورامین به حد تعادل رسید

وی تصریح کرد: این عملیات بر روی خطوط لوله پلی اتیلن ۲۰۰ و لوله یکصد میلی متری آزبست، بدون قطعی آب ساکنین منطقه مذکور اجرا شد که با اجرای این طرح آبرسانی در خیابان شهید رجایی جنوبی ورامین افت فشار آب در منطقه برطرف و به حد تعادل رسید.

جنتی با اشاره به استفاده از ظرفیت کارشناسان و کارشناسان ارشد حاضر در شرکت جهت تعالی سازمانی، گفت:  همه مسئولان باید برای برون رفت از نظام و قالب کار سنتی طرح و برنامه جدید داشته باشند و نوآوری و خلاقیت جایگزین روزمره گی در کار شود و این مهم حاصل نمی شود مگر این که ما بحث نظام پیشنهادات را جدی بگیریم و آن را  کاربردی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از امروز شیوه کار ما تحقیق خواهد بود، بر اهمیت نظام پیشنهادات تأکید کرد و افزود: برگزاری نشستها و اهمیت دادن به این مقوله سبب بروز استعدادهای خلاق در مجموعه می شود و خلاقیت به معنی اتفاق جدید و روبه رشد و پیشرفت  است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران همچنین خواستار صرف وقت و توان فکری و جسمی جهت ارتقای کمی و کیفی نظام پیشنهادات شد و تصریح کرد: با ارتقای نظام پیشنهادات در تمامی بخشهای صنعت آب و فاضلاب، خدمت رسانی مطلوبتری می توانیم به مردم شریف ارائه کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.