خانه » اخبار و رویدادها » متین ورامین ، میکائیل تاجر را هم از دست داد // حضور سعید معروف در متین

متین ورامین ، میکائیل تاجر را هم از دست داد // حضور سعید معروف در متین

matin varamin kaleh 91 11 25 varamincity com %289%29 گزارش تصویری / دیدار متین ورامین و کاله مازندران (1)

بازیکن شماره ۳ فصل گذشته تیم والیبال متین ورامین با شهرداری ارومیه به توافق رسید و قرارداد داخلی امضا کرد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از پرتال هواداران والیبال ارومیه ، میکائیل تاجر پشت خط زن گنبدی فصل گذشته متین ورامین که برای مذاکره و عقد قرارداد راهی ارومیه شده بود پس از رایزنی های فراوان امروز بالاخره قرارداد داخلی را منعقد نمود تا فصل جدید را در کنار فرهاد پیروت پور برای شهرداری ارومیه بازی کند.

matin varamin saypa 91 12 16 www varamincity com %2852%29 گزارش تصویری دیدار سوم متین ورامین و سایپا (2)

حال به نظر میرسد ابراهیم وطن پرست مربی خوش فکر اورمیه ای در پست قطر پاسور ظاهرا هیچ گونه دغدغه ای را چون دو فصل گذشته نخواهد داشت و با اطمینان خاطر از این پست به دنبال حل مشکل اساسی که دریافت قدرتی می‌باشد فکرش را معطوف خواهد کرد.

فصل گذشته محمد محمدکاظم در همین پست برای شهرداری ارومیه بازی می‌کرد. شایان ذکر می‌باشد تلاش مسئولین برای جذب میلاد عبادی پور به طور جدی در حال پیگیری می‌باشد و به طور کامل با این بازیکن بومی به توافق رسیده اند تا در صورت اخذ رضایت نامه از باشگاه کاله، فصل پیش رو را در شهرداری اورمیه بازی نماید.

بهرام فرید هم امروز برای مذاکرات نهایی در دفتر باشگاه حاضر خواهد شد که خبرهای مربوط به نقل و انتقالات منتشر خواهد شد.

عبدالرضا علیزاده،حامد رضایی،علی رشیدی،امیر برزگر،ایرج میکائیل زاده ،فرهاد پیروت پور و میکائیل تاجر بازیکنانی هستند که حضورشان در تیم والیبال شهرداری ارومیه به مرحله قطعی رسیده است.

گفتنی است وحید سید عباسی که فعلا در ترکیه به سر می‌برد با مسئولین باشگاه به توافق کامل رسیده و پس از بازگشت وی از ترکیه قراردادش منعقد خواهد شد و سعید معروف که حضورش در ورامین قطعی شده است مسئولین برای پر کردن جای وی در حال مذاکره با پتکویچ که آشنایی خوبی از لیگ ایران دارد می‌باشند.

matin varamin saypa 91 12 16 www varamincity com %286%29 گزارش تصویری دیدار سوم متین ورامین و سایپا (1)

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.