خانه » اخبار و رویدادها » حضور متین ورامین در لیگ برتر والیبال سال ۹۲

حضور متین ورامین در لیگ برتر والیبال سال ۹۲

matin varamin saypa 91 12 09 varamincity %281%29 گزارش تصویری دیدار سوم متین ورامین و سایپا (3)

موسسه ورزشی کاراسازه متین ورامین که با تیم والیبال خودکه موفق شده بود در سال اول تیمداری به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر باشگاههای کشور دست یابد و خود را در کشور مطرح نماید برای سال دوم تیمداری این روزها دچار حواشی بسیاری شده است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از والیبال ایران ، سه شنبه شب طی جلسه ای بین مهندس قنبر مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی متین ورامین،احسن شیرکوند ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال و امام جمعه شهرستان ورامین برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مهندس قنبر مدیر عامل باشگاه متین به علت اختلافات پیش آمده با مسولین شهری ورامین از حضور متین ورامین در لیگ امسال امتناع می کرد،اما سر انجام با صحبت های انجام شده و اصرار سایرین مقرر شد متین ورامین تیمی پر قدرت راهی رقابت های امسال لیگ برتر والیبال کند.

تنها امری که باعث ناراحتی هواداران ورامینی است،حضور نداشتن مصطفی کارخانه مربی بومی و کاربلد ورامینی است که گفته می شود با باریج اسانس کاشان به توافق رسیده است.

شایان ذکر است در لیگ گذشته تیم متین باعث شور و اشتیاق بسیاری از جوانان در شهرستان ورامین شد،به طوری که گرایش به ورزش والیبال در این شهر به شدت افزایش یافت.

متین ورامین در فصل گذشته با هدایت مصطفی کارخانه در حالی که سال اول حضور خود را در لیگ تجربه می کرد، به نایب قهرمانی لیگ دست یافت.

matin varamin saypa 91 12 09 www varamincity com %282%29 گزارش تصویری دیدار دوم متین ورامین و سایپا (۱)

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.