خانه » اخبار و رویدادها » احسن الله شیرکوند به متین ورامین می پیوندد

احسن الله شیرکوند به متین ورامین می پیوندد

matin varamin 91 9 8 valyball %2814%29 گزارش تصویری مسابقه متین ورامین و شهرداری ارومیه

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا بازیکن تیم والیبال متین ورامین گفت: موفقیت های تیم ملی والیبال نشان داد که این رشته، ورزش اول تیمی ایران است و نیاز به توجه بیشتر مسئولین دارد.

احسن اله شیرکوند افزود: سالها خانواده بزرگ والیبال زحمت کشیدند تا این رشته ورزشی به موقعیت کنونی رسیده و در برابر تیم های بزرگ جهان تسلیم نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: مسئولین کشور بویژه ورزش باید از این رشته حمایت بیشتری داشته باشند تا تیم ملی والیبال در میادین بزرگ بین المللی برای ایران افتخارآفرینی های بیشتری داشته باشد.
بازیکن لیگ برتری والیبال کشورمان تصریح کرد: والیبال ایران ازنظربازیکن توانایی های زیادی دارد که می تواند در یک زمان علاوه بر تیم های مختلف رده سنی، چند تیم ملی نیز داشته باشد.
وی در مورد دلایل پیوستنش به تیم متین ورامین در سال ۹۲ گفت: ورامین یکی از مناطق والیبال خیز ایران است که باشگاه متین نیز در رشد و توسعه این رشته ورزشی تلاش زیادی دارد. امسال برای حضور در لیگ برتر به همراه تیم متین ورامین مذاکراتی با مدیرعامل این باشگاه داشتیم و به توافق رسیدیم.
شیرکوند با بیان اینکه تیم والیبال متین ورامین از حمایت مسئولین شهر ورامین نیزبرخوردار است، گفت: برای تقویت این تیم چند بازیکن تیم ملی جذب خواهند شد تا در لیگ برتر امسال متین ورامین با قدرت حاضر شود.
وی در مورد سرمربی تیم والیبال متین ورامین نیز گفت: برای انتخاب سرمربی چند گزینه مد نظر قراردارد که تا چند روز آینده یک نفر از آنان انتخاب می شود. البته مدیرعامل باشگاه اعتقاد به مربی خارجی دارد که دو مربی خارجی از جمله گزینه های پیشنهادی هستند.
بازیکن تیم والیبال متین ورامین درپایان گفت: این تیم برای بر طرف کردن نقاط ضعف خود و تقویت تیم چند بازیکن فصل گذشته خود را در این فصل تغییر خواهد داد تا با آمادگی کامل به لیگ برتر والیبال ورود کند.

matin varamin 91 9 8 valyball %2812%29 گزارش تصویری مسابقه متین ورامین و شهرداری ارومیه

matin varamin 91 9 8 valyball %2820%29 گزارش تصویری مسابقه متین ورامین و شهرداری ارومیه

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.