خانه » اخبار و رویدادها » مردم در مصرف آب شرب بهداشتی صرفه جویی کنند

مردم در مصرف آب شرب بهداشتی صرفه جویی کنند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران از مردم خواست با توجه به مشکلاتی که در زمینه تهیه آب شرب بهداشتی وجود دارد، در مصرف آن صرفه جویی کنند.

ˈمنصور جنتیˈ گفت: برای آب هیچگونه جایگزینی وجود ندارد و آبرسانی مهمترین بخش سازمانهای خدماتی است.

وی افزود: با توجه به مهاجرت هایی که در سالهای اخیر در منطقه جنوب شرق استان تهران و شهرستان های ورامین، قرچک و پاکدشت صورت گرفته، تقاضای آب شرب افزایش یافته و این امر چالشهای فراوانی را پیش روی سازمان آب و فاضلاب قرار داده است.

جنتی بیان کرد: در شرایطی که برای تامین آب مجبور هستیم آن را از فاصله زیاد استحصال کرده و آب قابل استفاده را از چاههای عمق خارج کنیم، لازم است که در مصرف این مایه حیاتی دقت لازم داشته باشیم.

وی اظهار کرد: آب یک سرمایه ملی است، اما متاسفانه به محض مصرف، تبدیل به فاضلاب می شود و زمان طولانی نیاز دارد تا دوباره به چرخه برگردد پس باید در مصرف آن مدیریت انجام داد و از آن به درستی استفاده کرد.

جنتی گفت: هر چند مبلغی که مردم برای آب پرداخت می کنند در مقابل سایر هزینه هایی که برای استفاده از خدمات می پردازند بسیار ناچیز است اما صرفه جویی در مصرف آب، هزینه خانواده ها و شرکت آب و فاضلاب را کاهش می دهد.

وی تأکید کرد: صرفه جویی، کم مصرف کردن نیست بلکه استفاده بهینه از آب است که این مهم در ایام تابستان باید بیش از پیش مورد توجه همه مردم قرار گیرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.