خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » استقبال از قالیباف در مسجد صاحب الزمان (عج)

استقبال از قالیباف در مسجد صاحب الزمان (عج)

امروز دکتر محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ورامین برای حاضران به سخنرانی پرداخت ؛  گزارش خبرگزاری فارس از این مراسم را می خوانید :

محمد باقرقالیباف اظهارداشت: مردم باید به صورت شفاف همه چیز را بدانند، آنها خواسته‌های به حقی دارند که باید با قدرت پیگیری شود و به آنها پاسخ داده شود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به تورم و مشکلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه تصریح کرد: مردم دغدغه‌های فراوانی در معیشت خود دارند که کاملاً درست است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کشور ظرفیت‌های فراوانی دارد که می‌توانیم این مشکلات را زود برطرف کنیم.

قالیباف ادامه داد: بنده درک می‌کنم این روزها در بحث مسکن هستند کسانی که اگر تمام حقوقشان را بدهند نمی‌توانند کرایه را تأمین کنند منتها به نظر من الان وضعیتی داریم که اگر دست به دست هم دهیم می‌توانیم با همدلی و نیروهای جوان و مومنی که در کشور داریم ظرف ۲ دو سال اوضاع کشور را سامان دهیم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: مشکلات فقط برای ورامین نیست، ما باید فضای کار و اشتغال را برای کل کشور محیا کنیم. مناطق محروم و مستضعف باید در اولویت قرار بگیرند.

وی ادامه داد: مردم کارهای بنده را در نیروی انتظامی و شهرداری تهران دیده‌اند و به فضل خدا در دولت آینده‌ام اگر از سوی مردم و با کمک خداوند متعال رأی بیاورم بتوانم انجام وظیفه کنم.

قالیباف با تاکید بر اینکه ورامین نیروی کار، کشاورزی و صنعت خوبی دارد بیان داشت: بحث متروی تهران به ورامین را پیگیری می‌کنم زیرا در این جاده که رفت و آمد به سمت تهران صورت می‌گیرد مسیر خطرناک است و با تردد زیاد وسایل نقلیه شاهد تصادفات بسیاری هستیم.

وی در ادامه تمرکز تمام امکانات در تهران را یکی از عمده‌ترین مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت فقط از تهران صورت می‌گیرد و باید کاری کنیم که اختیارات مدیریتی در تمام کشور توزیع شود.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال جاری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در شعار امسال که با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شده است، خواسته‌هایی را از مردم داشتند و تأکید فرمودند امسال حماسه سیاسی را در ۲۴ خرداد مردم باید رقم بزنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر تقدیر الهی بر این بود که بنده افتخار خدمتگذاری به مردم جمهوری اسلامی ایران را داشته باشم، در بحث حماسه اقتصادی به فضل خدا به عنوان دولت، حماسه اقتصادی را رقم می‌زنیم.

قالیباف در پایان ضمن قدردانی از امام جمعه و مسئولان شهرستان ورامین تصریح کرد: امید است به لطف خداوند متعال بتوانیم با کار و کوشش، محبت‌های شما مردم متدین و انقلابی را جبران کنیم.

یک نظر

  1. این خبرگزاری با حمایتهای بیش از اندازه ای که از آقای جلیلی انجام میده رسالت خبری خودش را زیر سوال برده .. واقعا شرم آوره !!

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.