خانه » اخبار و رویدادها » تجدید میثاق فرهنگیان بسیجی ورامین با آرمانهای امام(ره)

تجدید میثاق فرهنگیان بسیجی ورامین با آرمانهای امام(ره)

در آستانه بیست و چهارمین سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) فرهنگیان بسیجی آموزش و پرورش ورامین با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، فرهنگیان بسیجی شهرستان ورامین صبح دوشنبه همراه با رئیس آموزش و پرورش ورامین با حضور در مرقدمطهر حضرت امام خمینی(ره) ضمن میثاق دوباره با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

فرهنگیان بسیجی شهرستان ورامین همراه با مدیر آموزش و پرورش با حضور در مرقد مطهر با تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی به دشمنان ایران اسلامی گفتند که ملت ایران همیشه در تمام صحنه ها حاضرند و این را در ۲۴ خرداد ۹۲ نیز به اثبات خواهند رساند.

رئیس آموزش و پروروش ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: رمز ماندگاری یاد و خاطره امام خمینی(ره) در شخصیت خدایی و قیام الهی اوست.

مجتبی عرب عامری افزود: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی وفاداری به آرمانهای امام خمینی(ره) است؛ امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش‌ نشدنی است که با هدایتهای داهیانه خود در این نهضت الهی‌ پایه‌ گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد.

وی بیان داشت: امسال در آستانه خلق حماسه سیاسی و پیش از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ایران اسلامی مهیای برگزاری آزمونی بزرگ در خلق حماسه حضور و تجدید میثاق با آرمانهای والای انقلاب اسلامی و امام(ره) در کنار مرقد مطهر آن حضرت شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.