خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات شهرستان ورامین

اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات شهرستان ورامین

به گزارش ورامین سیتی به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستادانتخابات شهرستان ورامین اطلاعیه شماره ۲ این ستاد در خصوص نحوه تبلیغات انتخابات چهارمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر صادر شد.

بنا بر این گزارش متن این اطلاعیه به این شرح است:

به منظور اجرای آئین نامه قانون تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبین چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه شهرستان ورامین می رساند دستورالعمل تبلیغات انتخابات چهارمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر به شرح زیر بوده که انجام هر گونه تبلیغات باید در چارچوب قوانین و مقررات انجام پذیرد.

عناوین مجازدر تبلیغات
۱-نامزدها می توانند در هر منطقه شهرداری یک ستاد تبلیغات انتخابات مخصوص برادران و یک ستاد تبلیغات انتخابات مخصوص خواهران، جهت ساماندهی فعالیتهای تبلیغاتی خود و طرفدارانشان دایر نمایند.
۲-استفاده از هر گونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم ازکاغذی،پارچه ای،مقوایی،فلزی ویاجنس دیگر باابعاد حداکثر ۱۰۰×۷۰ سانتی متر
۳-چاپ عکس و پوسترحداکثر در دو فرم (دو نوع پوستر کاغذی)و جزوه و تراکت و زندگی نامه
۴-نوشتن مطالب تبلیغاتی در صدر یاذیل پوسترهابلا اشکال است.
۵-بر گزاری برنامه سخنرانی وپرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی وطرفداران ایشان
۶-به منظور جلوگیری از هتک حرمت مقدسات،شایسته است نامزدها جهت تبلیغات از اسماء جلاله، آیات قرانی و ادعیه در طراحی و تبلیغات مجاز پوستر ها و تراکت هایی که در معابر یا مراسمات توزیع می گردد، استفاده ننمایند، زیرا ممکن است اسامی مذکور در معابر و در زیر پا قرار گیرد.
۷-فعالیت تبلیغاتی نامزدها محدود به زمان است و آغاز آن از ساعت هشت صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۲/۳/۱۶ و پایان آن ساعت هشت صبح روز ۱۳۹۲/۳/۲۳ می باشد.

عناوین غیر مجاز در تبلیغات

۱-نوشتن و یا اظهار مطالب خلاف واقع
۲-هر گونه پلاکارد با ابعاد بیشتر از۱۰۰×۷۰ سانتی متر(جزدر محل ستاد تبلیغات)وهمچنین دیوار نویسی،راه اندازی کاروانهای تبلیغاتی واستفاده ازبلند گوخارج از محل سخنرانی ویا ستاد تبلیغاتی انتخاباتی
۳-فعالیت تبلیغاتی له یا علیه نامزدهااز طریق صدا وسیما و میز خطابه نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی ودولتی دارد.
۴-الصاق هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدهابه روی علائم راهنمایی ورانندگی،تابلوی بیمارستان،تابلوی مدارس وسایر مؤسسات آموزشی وتابلوهای منصوبه در معابر عمومی توسط بخش دولتی و وابسته به دولت
۵-انجام تبلیغات بر روی تأسیسات دولتی وصندوق های پست،باجه های تلفن،پست های برق وتلفن،تابلوها واملاک بخش خصوصی(مگر با رضایت مالکان یامتصرفان) و هر گونه تابلوی راهنما
۶-تبلیغ علیه نامزدها و هرگونه هتک وحرمت و حیثیت آنان
۷-پاره یا معدوم نمودن عکس وآثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در مدت وزمان قانونی تبلیغات که در محل های مجاز الصاق یا نصب شده باشد.
۸-انجام هر گونه فعالیت تبلیغاتی تحت عنوان داوطلبی خارج از مهلت قانونی تبلیغات
۹-درج مطلبی که دال بر انصراف گروه یا اشخاصی از نامزدهای معین باشد.
۱۰-تشکیل ستاد تبلیغات بدون اعلام کتبی محل ستاد تبلیغات ونام مسئول آن به هیأت اجرایی از سوی نامزد انتخاباتی
۱۱-دایر نمودن بیش از یک ستاد تبلیغات با هر عنوان اعم ازمردمی،بانوان،جوانان،و… در هر منطقه شهرداری توسط نامزدها وطرفداران ایشان (هر یک از نامزدها می توانند فقط یک مسؤول ستاد مرکزی تبلیغات خود را به فرمانداری معرفی نمایند).

ستاد انتخابات شهرستان ورامین

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.