خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » نخستین جلسه آموزشی توجیهی نامزدهای انتخابات شورای شهر

نخستین جلسه آموزشی توجیهی نامزدهای انتخابات شورای شهر

نخستین جلسه آموزشی توجیهی نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر در حوزه انتخابیه شهرستان ورامین برگزار شد .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین، در این جلسه  برنامه های مختلف ستاد انتخابات شهرستان ورامین و نحوه تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای شهر برای حاضرین تبیین شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین در این جلسه گفت : مهمترین اصل در برگزاری انتخابات پیش رو ، حضور گسترده آحاد مردم جهت تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری است و تک تک نامزدهای شرکت در انتخابات شورای شهر می توانند سهمی در این مهم داشته باشند .

سیدجمال جلیلی افزود : تمامی افرادی که خود را در معرض انتخاب از سوی مردم قرار داده اند باید به این اصل مهم واقف باشند که اساس برگزاری انتخابات عمل به قانون است و مردم به عنوان مهمترین نظاره گر از نامزدها توقع دارند که عامل به قانون باشند و از آن تخطی ننمایند.

وی گفت : تمامی نامزدهای انتخاباتی باید با رفتار خود آرامش و امنیت را در جامعه گسترش داده و از ملتهب نمودن فضا جلوگیری نمایند زیرا انتخابات باشکوه در سایه آرامش و امنیت تحقق می یابد .

سرپرست فرمانداری ورامین افزود : مردم از کسانی که قرار است به عنوان نماینده آنان در شوراهای اسلامی امور مربوط به شهر را مدیریت نمایند توقع دارند که با عمل به مُر قانون زمینه قانون مداری در جامعه را فراهم نموده و آینده روشنی برای آنان رقم بزنند .

وی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی خواست تا با مطالعه دقیق قوانین مربوط به تبلیغات انتخابات ، ضمن پرهیز از تبلیغات زودهنگام ، در چارچوب موارد قانونی عمل نموده و با ارائه برنامه های کاربردی و معرفی قابلیت های خود و نیز پرهیز از تخریب سایر رقبا زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم آورند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.