خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » ناکامی میتینگ انتخاباتی / نقوی: به دوستان شورای شهر نزدیک به بنده در قرچک رای دهید!

ناکامی میتینگ انتخاباتی / نقوی: به دوستان شورای شهر نزدیک به بنده در قرچک رای دهید!

ولایتی با دعوت نقوی هم به ورامین نیامد/ میتینگ انتخاباتی جامعه اسلامی فرهنگیان ناکام ماند

 

تجمع چند صد نفری افراد منتسب به جامعه اسلامی فرهنگیان که قرار بود با سخنرانی دکتر علی اکبر ولایتی در ورامین برگزار بشود بدون ولایتی برگزار شد. ولایتی ، هفته گذشته نیز قرار بود به دعوت ائتلاف پیروان ولایت به ورامین بیاید که آن روز هم نیامد .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از استان پرس ، قرار بود این همایش که از چند روز قبل بنر ها و دعوتنامه های آن در سطح شهر نصب و توزیع شده بود با حضور دکتر علی اکبر ولایتی کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری برگزار بشود که به علت عدم حضور وی، دکتر سید حسین نقوی حسینی نماینده شهرستان به سخنرانی پرداخت .

در این مراسم که با حضور برجسته و پر رنگ چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر قرچک، دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر ورامین و همچنین برخی کاندیداهای احتمالی منتسب به جامعه اسلامی فرهنگیان ( یاران دکتر نقوی ) برگزار می شد بیشتر ، رنگ و بوی میتینگ انتخاباتی داشت که البته با عدم حضور ولایتی ناکام ماند.

یکی از نکات جالب توجه در این مراسم خودنمایی و به خط ایستادن کاندیداهای احتمالی جامعه اسلامی فرهنگیان در انتخابات شورای اسلامی شهر ورامین در جلوی مسجد برای خوشامدگویی بود که بیشتر حال و هوای ختم و مجلس روضه را در ذهن انسان تداعی می نمود!!

در بخشی از این مراسم نقوی اعلام نمود: هیچکس به هیچ بهانه ای نباید به مردم دروغ بگوید و از مسلمانان نیست حتی آن باغبانی که به اسبش نیز دروغ می گوید!

وی گفت: از ولایتی دعوت کرده بودیم بیاید، همانطور که پنجشنبه هفته قبل هم عده ای دعوت کرده بودند بیاید و نیامد. ایشان در هر دو دعوت قول داده بودند بیایند که به علت بی برنامگی تیم ایشان این مهم محقق نشد. هفته گذشته عده ای گفته بودند بنده زنگ زدم که نیاید که تکذیب میکنم و این هفته هم اگر گفتند ما زنگ زدیم و برای این مجلس نیامد باور نکنید.

نقوی در قسمتی از صحبت هایش در این مراسم اعلام نمود : “دکتر ولایتی در یکی از مراکز استانها به سر می برد و به علت تاخیر هواپیما به ورامین نمی آید.”

در پایان این میتینگ انتخاباتی ، دکتر نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید ویژه نمود: به دوستان شورای شهر نزدیک به بنده در قرچک رای دهید زیرا آن شهر را آباد کرده اند و البته بنده در زمان تبلیغات نام آنها را بصورت عمومی خواهم برد و حمایت خواهم کرد !

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.