خانه » اخبار و رویدادها » عرب عامری: مدرسه فرهنگیان ورامین به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد

عرب عامری: مدرسه فرهنگیان ورامین به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، هفتمین جشنواره تقدیر از خیرین مدرسه ساز شهرستان ورامین ظهر یکشنبه با حضور محمد حافظی رئیس جامع خیرین مدرسه ساز کشور، رحیم زمانی مدیرکل آموزش و پرروش شهرستانهای استان تهران، مجتبی عرب عامری رئیس آموزش و پرورش ورامین در سالن سروستان ورامین برگزار شد.

مجتبی عرب عامری در این مراسم بیان داشت: سعی و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.

مردم ورامین با کمکهای خود گامهای مؤثری برای ارتقای علم در شهرستان برداشته اند

وی افزود: مردم نیک اندیش شهرستان ورامین همواره در کنار این کار خداپسندانه حضور داشته  اند و با کمکهای خود گامهای مؤثری در راستای ارتقای علم و دانش در این شهرستان برداشته اند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ورامین بیان داشت: خداوند در آیات قرآن کریم فرموده به واسطه اعمال نیکی که انسانها انجام می دهند اجر معنوی آنان چند برابر می شود و انسانها می توانند قبل از اینکه دنیا را ترک کنند با انجام کارهای خیر نام نیکی از خود به جای بگذارند.

وی اضافه کرد: به همت خیرین مدرسه ساز و دولت در تمامی مناطق، بخشها و روستاهای شهرستان ورامین مدارسی احداث شده که توانسته نیاز فضای آموزشی این شهرستان را برطرف کند و به همین منظور مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ورامین در راستای اجرای طرحهای نوین در جذب خیرین مدرسه ساز، اقدام به اجرای هفتمین جشنواره تقدیر از خیرین مدرسه ساز به عنوان خوشه های بهشتی کرده که در آن از دهها خیر مدرسه ساز تقدیر به عمل خواهد آمد.

بیش از ۴۸ هزار دانش آموز و سه هزار فرهنگی در ورامین

عرب عامری عنوان کرد: صدها دانش آموز و فرهنگی ورامین تا کنون در مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان شده اند که با کمکهای خود مدرسه ای در دست احداث دارند و به زودی این مدرسه فرهنگیان به بهره برداری خواهد رسید و اکنون بیش از ۴۸ هزار دانش آموز و سه هزار فرهنگی در ورامین وجود دارند که با برنامه ریزی متنوع زمینه جذب آنان به عنوان سفیران نیکی فراهم شده است

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.