خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » منصوری: اجر حماسه سیاسی کمتر از دفاع مقدس نیست

منصوری: اجر حماسه سیاسی کمتر از دفاع مقدس نیست

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، محسن منصوری در جمع مدیران اجرایی شهرستان ورامین با اشاره به عملکرد مجموعه شهرستان ورامین در سال ۹۱ اظهار داشت: مسیر کلان شهرستان ورامین در سال گذشته بسیار خوب بود و پایان سال و ایام نوروز به خوبی سپری شد.

فرماندار شهرستان ورامین با تشکر از مدیرانی که در ایام نوروز فعالانه به مردم غیور ایران اسلامی خدمت‌رسانی می‌کردند، گفت: برخی از مدیران اجرایی حتی در ایام تحویل سال نو و ایام نوروز آماده به کار بودند و بعضی از دستگاه‌ها شبانه‌روز زحمت کشیدند.

فشارها در کنار برخی بی‌تدبیری‌ها

منصوری با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مسائل اقتصادی، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب هفت سال متوالی است که بر مسائل اقتصادی تأکید می‌کنند.

فرماندار شهرستان ورامین در ادامه با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه ملت غیور ایران اسلامی بیان داشت: دشمنان نظام با به کار بستن همه ظرفیت‌ها به‌دنبال این بودند که فشارهای متعددی را در کنار برخی بی‌تدبیری‌های داخلی به مردم وارد کنند.

برنامه‌ریزی رأی خلق حماسه سیاسی و اقتصادی/انتخابات مهم‌ترین عرصه تحقق حماسه سیاسی

فرماندار شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: امسال ترکیبی که رهبر معظم انقلاب مشخص کردند و لفظ حماسه سیاسی را کنار حماسه اقتصادی قرار دادند، بسیار مهم است.

وی ادامه داد: باید در این خصوص برنامه‌ریزی کنیم تا حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی محقق ‌شود.

منصوری، انتخابات را مهم‌ترین عرصه تحقق حماسه سیاسی دانست و گفت: همه باید با تمام پتانسیل‌ها تلاش کنیم تا با فراهم کردن حضور حداکثری مردم حماسه سیاسی در سال ۹۲ رقم بخورد.

اجر حماسه سیاسی کمتر از حماسه دفاع مقدس نیست/لفظ حماسه یک لفظ جهادی است

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت حماسه سیاسی عنوان کرد: هرکس در تحقق اهداف نظام در حال فعالیت است، اجرش با حماسه هشت سال دفاع مقدس برابر است.

منصوری با تشریح واژه حماسه متذکر شد: لفظ حماسه یک لفظ جهادی و خارق‌العاده است و انشاالله همه توفیق داشته باشیم در این حماسه تلاش کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.